חדשות בארץ

לראשונה: גנץ נפגש עם יועצו של טראמפ ודן עמו על ה"תהליך המדיני"

יו"ר כחול לבן נועד היום לראשונה עם יועצו הבכיר של הנשיא האמריקני, ג'ארד קושנר, בשגרירות ארצות הברית בירושלים בהשתתפותו של שגריר וושינגטון בישראל. בפגישות נוכח גם ח"כ יאיר לפיד. בכירי הממשל נפגשו גם עם ראש הממשלה נתניהו במשרדו בירושלים, ונכחו בהן גם ראש המועצה לביטחון לאומי ושגריר ישראל בארצות הברית

גנץ וקושנר היום (צילום: ג’ריס מנסור, שגרירות ארה"ב בירושלים)גנץ וקושנר היום (צילום: ג’ריס מנסור, שגרירות ארה"ב בירושלים)
אא

יו"ר כחול לבן בני גנץ נפגש היום (שני) עם ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. עם תום הפגישה נמסר מלשכתו של גנץ כי השניים שוחחו "על הסוגיות האזוריות השונות ובהן גם היבטי הביטחון, האיום האיראני המתעצם והיציבות האזורית והתהליך המדיני". בנוסף, גנץ נפגש גם עם שגריר ארצות הברית בישראל, דייוויד פרידמן, וכן עם שליח מחלקת המדינה האמריקנית לנושא איראן, בריאן הוק.

בכירי הממשל קיימו פגישות דומות גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרדו שבירושלים, ונכחו בהן גם ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, ושגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר.

לפגישות עם גנץ, שנערכו בשגרירות ארצות הברית בירושלים, הצטרף גם מספר 2 של גנץ, ח"כ יאיר לפיד. בישיבת סיעה שנערכה היום התייחס גנץ לשורת הפגישות שערך, ואמר כי "אני מסתכל כאן סביבי ואני רואה בביטחון קבוצה שיכולה, יחד עם שותפים אחרים, לטפל בכל האתגרים האלו".

פגישתו של קושנר עם גנץ נערכה היום לראשונה, לאחר שזה הגיע לביקור בישראל אחרי שהשתתף בוועידה כלכלית בסעודיה. בחודש שעבר נפגש גנץ עם שליח הממשל היוצא, ג'ייסון גרינבלט, ולביקור היום הצטרף מחליפו, אבי ברקוביץ', שהגיע יחד עם היועץ הוק.

"הצדדים דנו בקשר החזק ובברית העוצמתית בין ארצות הברית לישראל, ובהתפתחויות האחרונות במזרח התיכון", נמסר בהודעת השגרירות האמריקנית בישראל. צוותו של קושנר ביקשו מהרמטכ"ל לשעבר לשטוח בפניהם את הסתכלותו המדינית על האזור, לקראת האפשרות כי הוא יעמוד בראשות הממשלה.

תגיות:בני גנץג'ארד קושנר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה