חדשות בארץ

לאחר חודש: נלכדה החוליה שיידתה אבנים ופצעה קצין צה"ל

היום הותר לפרסום כי כוח משותף של צה"ל והשב"כ עצר בחודש האחרון את חברי החוליה שיידתה אבנים סמוך לכפר עזון בשומרון בחודש שעבר, ופצעה באורח בינוני רן אזי, קצין צה"ל בן 23. אביו של רן: "מבחינתינו נסגר המעגל ואלה שזרקו יקבלו את המגיע להם על פי חוק העונשין של מדינת ישראל. מצער אותי שאף ולו אחד חברי הממשלה לא טרח להתקשר ולשאול לשלומו של רן"

רן עם אביו ומפקדו בקבלת דרגת סרן (צילום: באדיבות המשפחה)רן עם אביו ומפקדו בקבלת דרגת סרן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ בחודש האחרון, נעצרו חברי החוליה שיידתה אבנים סמוך לכפר עזון בשומרון בחודש שעבר, ופצעה באורח בינוני קצין צה"ל שהיה בחופשה – כך הותר היום (שני) לפרסום.

סגן מפקד הפלגה בדובדבן, סגן מ', שהשתתף במעצר, סיפר: "לאחר ריכוז מאמץ מודיעיני של צה"ל ושב"כ, ביצענו את מעצרם של החשודים בזריקת האבנים. לוחמי יחידת דובדבן פועלים מסביב לשעון על מנת לעצור ולסכל כל פעילות טרור במרחב יהודה ושומרון. אנו נמשיך לפעול על מנת לסגור מעגל על המפגעים ולשמור על תושבי הגזרה".

הקצין, רן ארזי בן ה-23, הוא מפקד פלוגה בגדוד קרקל, שנפגע בעת שנסע ברכב עם אביו באזור הכפר, שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", כשבשלב מסוים יודו אבנים לעבר הכביש והוא נפגע בפניו.

שלומי ארזי, אביו של הקצין, בירך על תפיסת החוליה, ואמר כי תפיסתם של המפגעים מהווה "סגירת מעגל", וכי "אלה שזרקו יקבלו את המגיע להם על פי חוק העונשין של מדינת ישראל". עוד הוסיף כי "מצער אותי שאף ולו אחד חברי הממשלה לא טרח להתקשר ולשאול לשלומו של רן. רן ככל הנראה לא יראה בעין אחת עקב הפגיעה של הסלע. אנו ממשיכים בשיקום ארוך וקשה ויחד עם זו אנחנו חזקים ונעמוד בכל הדרוש לנו על מנת שרן יחזור לשיגרת החיים הרגילה".

על רגעי הפגיעה סיפר האב: "נסעתי עם הבן שלי לקרני שומרון, וחזרנו בכביש 55. נזרק סלע על האוטו, פגע בשמשה בקדמית, חדר פנימה לרכב ופגע בפנים של רן", סיפר, "באותו רגע הוא איבד את ההכרה. הוא נפל עליי. לא יכולנו לרדת לשוליים, ומולי ראיתי כבר משאית וג'יפ. הרמתי את האמברקס כדי להאט את האוטו, זה היה סיוט". האב הוסיף כי "שני רכבים אחרי היה הסהר האדום, והם חבשו אותו מיד. הוא התעורר מבולבל. תוך שתי דקות הגיעו מהיחידה שלו וטיפלו בו".

לאחר התקרית עבר בנו רן, לדבריו, "ניתוח מאוד מורכב. יש לו עשרות שברים בלחי. הוא כבר לא יראה בעין אחת ומנסים לראות איך לשחזר את הפנים שלו", סיפר. "הוא לא זוכר בכלל את האירוע. זה לא פשוט לו לקבל את הפציעה, זה מצריך הרבה כוחות נפש להתמודד עם זה", הוסיף האב. "הוא לא ותרן, יש לו יכולות מדהימות. הרופא שניתח אותו אמר לי שזה הבחור הכי חזק שהוא פגש".

תגיות:יידוי אבניםצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה