חדשות בריאות

נדיר והזוי: הואשם בנהיגה בשכרות, אך אז גילו החוקרים כי הבטן שלו מייצרת... בירה

גבר נעצר עשרות פעמים והואשם בנהיגה בשכרות - למרות שלטענתו אינו צורך אלכוהול? זה מה שקרה לאחרונה לגבר בן 46 מקרוליינה שבארה"ב, שקיבל עשרות דוחות על נהיגה בשכרות לאחר שבדמו נמצאה רמה גבוהה ביותר של אלכוהול. איך זה קרה?

אא

איך קורה שגבר נעצר עשרות פעמים ומואשם בנהיגה בשכרות - למרות שלטענתו אינו צורך אלכוהול? תתפלאו, אבל זה מה שקרה לאחרונה לגבר בן 46 מקרוליינה שבארה"ב, שקיבל עשרות דוחות על נהיגה בשכרות לאחר שבדמו נמצאה רמה גבוהה ביותר של אלכוהול. 

הגבר להגנתו טען שוב ושוב כי אינו צורך אלכוהול כלל, וכי הוא אינו יודע כיצד זה גופו מכיל אלכוהול בכל זאת. אחרי לופ בלתי נגמר של דוחות וטענה שחזרה על עצמה בלי סוף 'אני לא שותה אלכוהול', החליטו חוקרי המשטרה לשלוח את הבדיקות למעבדה כדי להוכיח לו שהוא כן שותה אלכוהול, והנה זה פלא...

במעבדה גילו החוקרים כי הגבר סובל מתופעה נדירה והזויה שבה מערכת העיכול בעצמה מייצרת חיידקי בירה פעילים. 

לדברי החוקרים, הדבר נגרם בשנת 2011 לאחר שהגבר נחתך באצבעו ולקה בזיהום. כדי לטפל בזיהום קיבל הגבר אנטיביוטיקה, אך מה שזו עשתה לצד הטיפול הוא לשנות את הרכב החיידקים בדם באופן כזה שחיידקי הבירה 'השתלטו' על המערכת. 

לדברי רופאו - ד"ר פאהד מליק מאוניברסיטת ריצ'מונד, הוא עבר סדרת בדיקות של מערכת העיכול בם התגלה מיקומם המדויק של החיידקים, ובד בבד נבנתה לו תוכנית דיאטה מיוחדת שתשלים את החיידקים החסרים בגופו ותילחם בתופעה ההזויה - שנוצרה על ידי האנטיביוטיקה. 

מעניין לציין שלמרות שלא צרך אלכוהול, התופעה גרמה לגבר סימפטומים שנראים לעתים קרובות אצל אנשים שצורכים אלכוהול כמו דיבור לא יציב ולא ברור, קשיים בהבנת המציאות ובבהירות מחשבתית ועוד. במשך שנים נטו השוטרים שעצרו אותו להניח כי הוא שתיין כבד, בהסתמכם על כמויות האלכוהול האסטרונומיות שנמצאו בדמו - הרבה מעל מה שמותר בחוק. 

ד"ר פאהד מליק הצליח לחולל לאחרונה את השינוי המהותי בחייו של הגבר ולהפחית את ייצור חיידקי הבירה בצורה משמעותית - דבר שרופאים רבים ניסו קודם לכן ללא הצלחה.  

תגיות:גברבירההזויייצור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה