חדשות בארץ

נשיא מועצת חכמי התורה למשפחת חזות: "האסון פקד את כולנו"

נשיא מועצת החכמים למשפחה ששיכלה את ילדם בנם ה-14: "נתבקש לישיבה של מעלה והוא אב בחכמה ורך בשנים לשהות במחיצתו של קודשא בריך הוא, להמליץ טוב בעד כלל ישראל"

  • כ"ח תשרי התש"פ
הרב כהן (צילום: פלאש 90)הרב כהן (צילום: פלאש 90)
אא

נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת פורת יוסף, הרב שלום כהן, הביע היום (ראשון) את תנחומיו לבני משפחת חזות ששיכלו במהלך חול המועד את בנם, הנער חיים אשר ז"ל, שנהרג מפגיעת ברק בחוף זיקים. "בצער גדול שמעתי על האסון הקשה שפקד את כולנו בפטירתו הפתאומית של בנכם יקירכם, יניק וחכים כמר חיים אשר ע"ה, שנתבקש לישיבה של מעלה והוא אב בחכמה ורך בשנים לשהות במחיצתו של קודשא בריך הוא, להמליץ טוב בעד כלל ישראל", כתב הרב כהן באיגרת הניחומים ששיגר לבני המשפחה.

חיים אשר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

באגרת, שהובאה למשפחה בידי השר לשרותי דת, יצחק ועקנין, לאבי המשפחה הרב שמעון חזות, בירך נשיא מועצת החכמים כי "זכות לימוד התורה של הנער המנוח ע"ה, וזכויותיו הרבות של אבי המשפחה הי"ו במשך שנים רבות בעיר באר שבע, יהיו מגן וצינה עליכם שלא תדעו עוד שוד ושבר בביתכם, ואך ששון ושמחה יהיה חלקכם ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים".

"כן אברך את שאר בני המשפחה שנפגעו אף הם באסון, שהקב"ה יתמלא עליהם ברחמים לרפאם רפואה שלמה וישובו לאיתנם במהרה בנהורא מעליא ובריאות גופא ונפשא אכי"ר", סיים הרב כהן את איגרתו.

תגיות:הרב שלום כהןניחום אבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה