חדשות יהדות

דיין, אב"ד וראש כולל: הגאון רבי שלמה זלמן אולמן זצ"ל

הרב שלמה זלמן אולמן זצ"ל הלך לעולמו. ההלוויה בשעה 13:00 בבני ברק. בעקבות האבל, בוטלו אירועי בין הזמנים בעיר

  • כ"ד תשרי התש"פ
אא

הלילה (רביעי) הלך לבית עולמו הגאון רבי שלמה זלמן אולמן זצ"ל, כשהוא בן 73 בפטירתו. הרב אולמן שימש כאב"ד מודיעין עילית, היה דיין בבבית הדין של הרב וואזנר, וכיהן כראש כולל סאטמר. ההלוויה תתקיים בשעה 13:00 בבני ברק.

בעקבות האבל, רב העיר מודיעין עילית, רבי מאיר קסלר, הודיע על ביטול אירועי בין הזמנים שתוכננו להיום.

הרב שלמה זלמן אולמן זצ"ל הינו מצאצאי הגרש"ז אולמן מחבר ספר 'יריעות שלמה', ואף נקרא על שמו. בימי בחרותו למד בישיבת פוניבז' בבני ברק, שם עלה ונתעלה בתורה וביראת שמים.

לפני כ-20 שנה החל לשמש כמו"צ (מורה צדק) בבית ההוראה שהקים הרב שמואל הלוי וואזנר זצ"ל בשכונת זיכרון מאיר בבני ברק. כמו כן עמד בראשות כולל אברכים של חסידי סאטמאר בבני ברק.

לפני 25 שנה, כאשר הוקמה העיר מודיעין עילית, מונה לאב בית הדין בעיר. את משא העיר נשא על כתפיו במסירות, ואף בחודשים האחרונים לחייו, בתקופת מחלתו הקשה היה מתעניין תדיר על הנעשה בעיר. אלפים ניגשו אליו לקבלת עצה ותושיה.

תמיד היה שקוע בלימוד ומעולם לא יכלו למצוא אותו יושב בביתו ללא ספר פתוח לפניו, היה פוסק ידוע בשיטתו הייחודית. תפילותיו היו לשם דבר במתינות וכובד ראש.

בשנים האחרונות התנייד עם כסא גלגלים בעקבות חולשתו. בחודש אב האחרון התמוטט בפתאומיות ופונה לבית החולים 'מעייני הישועה', בימים האחרונים חלה התדרדרות חמורה במצבו ואלפים מתלמידיו קיימו כנסי תפילה לרפואתו.

לדאבון לב, במהלך הלילה השיב הרב אולמן את נשמתו הטהורה לבוראה. בהוראת הרב מאיר קסלר, רב העיר מודיעין עילית, בוטלו כל אירועי וטיולי ישיבות בין הזמנים שתוכננו להיום, עקב האבל הכבד.

ההלוויה תצא בשעה 13:00, מבית המדרש 'חוג חתם סופר', רח' האדמו"ר מגור 27 בבני ברק, לבית החיים זכרון מאיר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

 

 

תגיות:צדיקפטירהתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה