חדשות בארץ

"כבר אז התבלטת": הברכה ששלחה הגננת דינה לנתניהו ליום הולדתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחגג את יום הולדתו ה- 70, כתב בפייסבוק כי התרגש במיוחד מהברכה ששיגרה לו הגננת שלו, דינה לניר. "הסיבה שאני כותבת לך מכתב זה הינה לעודד את רוחך, בתקווה שתמשיך לקיים את המשימות הלאומיות המוטלות עליך", כתבה הגננת לשעבר, שמלאו לה 93 שנים

נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו חגג אתמול (שני) את יום הולדתו ה- 70. בפוסט שפרסם הערב בעמוד הפייסבוק שלו, הוא הודה למברכיו: "קיבלתי ברכות רבות מהארץ ומהעולם לרגל יום הולדתי, ואני מודה לכולכם. ריגשתם אותי מאוד!".

בין מברכיו של נתניהו היו נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין. עם זאת, הוא ציין ברכה אחת, שלדבריו ריגשה אותו במיוחד, אותה קיבל בערב שמחת תורה מהגננת שלו – הגננת דינה.

"אינני יודעת אם אתה זוכר אותי", כתבה דינה לניר לנתניהו, "אבל אני זוכרת אותך היטב מאותה תקופה שהייתי הגננת שלך בגן 'בדרום', וכבר אז התבלטת יחד עם עוזי בלר (פרופ' בלר מבית החולים שערי צדק בירושלים)".

"זכור לי שאמא שלך ז"ל תמיד שאלה אותי אם אכלת את הבננה בשעה 10:00, והקפדתי לקיים הוראה זו", הוסיפה הגננת. היא ציינה כי מלאו לה 93 שנים, "ובעזרת השם אחגוג 120".

"אני דודתו האוהבת של (עורך הדין) רם כספי, והסיבה שאני כותבת לך מכתב זה הינה לעודד את רוחך בתקווה שתמשיך לקיים את המשימות הלאומיות המוטלות עליך", נאמר עוד במכתב, שהגיע ללשכתו של נתניהו. 

מכתב הברכה של הגננת דינה לנתניהו

תגיות:יום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה