חדשות בארץ

הותר לפרסום: שלושה מחבלים עם מטענים נלכדו ליד רמאללה

מעצרם של שלושת המחבלים, תושבי העיירה בית ליקיא, הוארך ב- 12 ימים. במהלך פעילות של מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים אל-אמערי, ניסה מחבל פלסטיני לדרוס את הלוחמים. הכוח הגיב בירי, שהביא לנטרולו של המחבל ולפציעתו באורח קשה

  • י"ח תשרי התש"פ
אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ולוחמי צה"ל עצרו השבוע בעיירה בית ליקיא שליד רמאללה שלושה חשודים בפעילות טרור, כשברשותם מספר מטענים. כך הותר היום (חמישי) לפרסום.

השלושה, תושבי העיירה בשנות ה- 30-40 לחייהם, נעצרו לחקירה. בית המשפט הצבאי במחנה עופר האריך היום את מעצרם ב- 12 ימים.

מהפרטים המעטים שנמסרו מהמשטרה עולה כי במהלך פעילות ביטחונית שלשום (בלילה שבין שלישי לרביעי), פשטו כוחות הביטחון על בית בבית ליקיא. בפשיטה אותרו מספר מטענים ונעצרו שלושת החשודים. נראה שמדובר במטענים שנועדו למטרות טרור. חקירתם של החשודים במשמר הגבול נמשכת.

בתוך כך, לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב פשטו הלילה על מחנה הפליטים אל-אמערי, הסמוך לרמאללה, ועצרו שניים מתושביו המבוקשים בגין השתייכות לארגון טרור ומעורבות בפעילות טרור. בסיום הפעילות הגיח רכב אל עבר הכוח וניסה לדרוס את הלוחמים. הרכב התנגש בעוצמה ברכב הממוגן של הכוח, שזיהה את המחבל מבצע תנועה חשודה ואוחז בידו חפץ חשוד, שהתברר לאחר מכן כסכין. הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבל והצליחו לנטרלו. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב הלוחמים. המחבל, תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 20 לחייו, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. לאחר האירוע החלו בזירה התפרעויות, שכללו יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר הכוח. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. 

כ- 1,350 מתפללים הגיעו הלילה למתחם קבר יוסף בעיר שכם. לוחמי צה"ל, כוחות מג"ב, משטרת ישראל והמנהל האזרחי אבטחו את כניסתם של המתפללים. במהלך כניסת החיילים לעיר, אותר מטען בייצור עממי שנוטרל על ידי הלוחמים. התפילות נמשכו כסדרן.

במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון ביהודה ושומרון עשרה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. במהלך סריקות שערכו חיילי צה"ל לאיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים בכפר בית עווא שבאזור חברון, נתפס נשק מסוג קרלו.

תגיות:קבר יוסףמטענים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה