חדשות בארץ

סוכלה הברחת נשקים מלבנון לישראל

בלשי יחידת הגבולות של משטרת ישראל, בשיתוף לוחמי צה"ל, סיכלו הברחת נשקים מלבנון לתוך שטח ישראל, לאחר שתצפית צבאית בסמוך מטולה זיהתה תנועה חשודה מצדו הלבנוני של קו הגבול. השלל שנתפס: 39 אקדחים מסוגים שונים

  • ד' תשרי התש"פ
חלק מהנשקים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)חלק מהנשקים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
אא

הערב (חמישי) הותר לפרסום, כי בחודש שעבר סוכל ניסיון להבריח נשקים מלבנון לתוך שטח ישראל. הסיכול בוצע על ידי בלשי יחידת הגבולות של המשטרה בשיתוף לוחמי צה"ל.

בשעות הבוקר של ה- 14 בספטמבר זיהתה תצפית צבאית, הסמוכה לגדר הגבול עם לבנון באזור מטולה, תנועה חשודה של שני רועה צאן בצדו הלבנוני של הגבול. לוחמי צה"ל, בלשי יחידת הגבולות וחבלן משטרה הוקפצו למקום. בבדיקת שני שקים שהונחו בשטח ישראל נתפסו 39 אקדחים מסוגים שונים.

בלשי יחידת הגבולות עצרו בסמוך לגדר הגבול חשוד, תושב ירכא בשנות ה- 30 לחייו, שעל פי החשד הגיע אל הזירה על מנת לאסוף את הנשקים. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט, ולאחר 14 ימי חקירה הוא שוחרר לביתו. חקירת האירוע ממשיכה להתנהל ביחידה המרכזית של משטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק ואמצעי לחימה, וחשיפה של אותם עבריינים המסכנים את שלום הציבור עד להבאתם לדין, על מנת למגר את תופעת האלימות והשימוש באמצעי לחימה ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

תגיות:לבנוןהברחת נשק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה