חדשות בארץ

לא יאומן: הנוסעים הוציאו רגליים מהרכב, הנהג נתפס ללא רישיון בפעם ה- 5

הנהג, שלא הוציא מעולם רישיון, נתפס על ידי שוטרים על ההגה בפעם החמישית, לאחר שדווח כי הוא והנוסעים שהיו עמו הוציאו רגליים מהחלונות במהלך נסיעה על כביש 90, סמוך לבית שאן. מעצרו של הנהג העבריין הוארך עד תום ההליכים, והוגש נגדו כתב אישום

אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)
אא

המוקדן במוקד 100 של המשטרה לא האמין למשמע אוזניו כאשר קיבל דיווח על רכב שנוסע בזיגזגים בכביש 90, סמוך לבית שאן, ונהגו ונוסעיו מוציאים רגליים מהחלונות.

שוטרים באגף התנועה של המשטרה הוקפצו לגזרה ופתחו בסריקות, שבסופן הצליחו לאתר את הרכב ולעצור אותו. הנהג נדרש על ידי השוטרים להזדהות, וכך אכן עשה. אולם לאחר חקירה התברר כי הוא הציג זהות בדויה והתחזה לחברו, וזאת לאחר שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, וכבר נעצר בעבר 4 פעמים לאחר שנהג ללא רישיון.

רכבו של הנהג העבריין הושבת למשך 30 ימים, הוגש נגדו כתב אישום והמשטרה ביקשה היום (רביעי) להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בית המשפט לתעבורה נענה לבקשה, עד למתן החלטה אחרת.

"משטרת ישראל רואה בחומרה נהיגה המסכנת משתמשים אחרים בדרך", נמסר מהמשטרה. "פניית אזרחים למוקד 100 ומתן מידע על נהגים מסוכנים ומפגעים בכביש הביאה בשנה האחרונה למאות פעילויות מהירות של שוטרי משטרת ישראל, שפעמים רבות מנעו תאונות ופגיעות בנפש, וזאת בזכות מעורבות האזרחים ופעילותם המהירה של כוחות השיטור".

תגיות:משטרת התנועהכביש 90

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה