חדשות בארץ

דרעי: רוב יהודי אמר בבחירות כן למדינה יהודית

בכנס הרמת כוסית של תנועת ש"ס, אמר יו"ר המפלגה אריה דרעי כי על ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, לשבת יחד ולהגיע להסכמות: "אל תתייחסו לכל רעשי הרקע, תסגרו ממשלה טובה לעם ישראל"

דרעי (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)דרעי (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס הערב (שלישי) לתוצאות הבחירות ולמבוי הסתום שנוצר בעקבותיהן. בנאום שנשא בכנס הרמת כוסית של מפלגתו, שנערך בירושלים, הודה דרעי לקב"ה על עשרות אלפי הקולות הנוספים שקיבלה ש"ס בקלפי – הישג שלדבריו הושג למרות תנאי הפתיחה הגרועים מבחינתה: "מול הסתה קשה, עם שחיקת החומר, עם מצוקה של ראש הממשלה, אמרתי לכולם שאם נשמר את מספר הקולות מבחינתי זה יהיה טוב. והנה חסד ה' – 70 אלף קולות נוספים. צריכים להודות לבורא עולם".

"אמרתי בכנס בחולון, שהבחירות הללו הם משאל עם האם תהיה כאן מדינה יהודית או חילונית", הוסיף יו"ר ש"ס. הוא הבהיר כי התוצאות לימדו כי "רוב יהודי עם ישראל, 55 מנדטים, אמרו באופן נחרץ 'כן' למדינה יהודית. גם בגוש השני, תוציאו את עמיר פרץ שעשה קמפיין חברתי יהודי בלי שום מלה על דת ומדינה. גם כחול לבן, שבמועד א' לא דיברו מלה בנושא דת ומדינה, רק בסוף הבחירות הללו. רוב מוחלט של התושבים היהודים במדינת ישראל רוצים מדינה יהודית ולא חילונית. זה המסר הברור של הבחירות האלה".

בהמשך דבריו קרא דרעי לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר כחול לבן, בני גנץ, להגיע להסכמות שיאפשרו לכונן ממשלה בהקדם: "אי אפשר למשוך את כל המטלות המדיניות והביטחוניות. אני לא חושש מבחירות נוספות, ואני בטוח שנביא יותר, אבל זו לא טובת המדינה. המסר שלי לשני הבנימין, נתניהו וגנץ – אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא. אל תתייחסו לכל רעשי הרקע. לצערי, אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול. שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימות ציבורים אחרים. איך שמענו על דבר כזה?".

"אנחנו פונים בקריאה לגנץ", סיכם דרעי. "הקב"ה נתן לך הזדמנות להיות בהנהגה, אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכיוון הנכון. לא בטוח שהם רוצים בטובתך. תסתכל על טובת העם, שב עם נתניהו ותסגרו ממשלה טובה לעם ישראל".

תגיות:בני גנץש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה