חדשות בארץ

ברקע ההסתה האנטי-חרדית: בנו של ליברמן עורך חתונה חרדית למהדרין

בצל ההסתה שניהל אביו נגד המגזר החרדי, עמוס ליברמן, בנו של אביגדור ליברמן, יערוך חתונה על טהרת הקודש. בסביבתו של ליברמן הבן אישרו את הדברים: "עמוס רוצה חתונה חרדית עם כל המשתמע מכך, אני יודע שאבא שלו רצה לעשות מחיצה לא על פי ההלכה הצרופה והוא התנגד ודרש לעשות מחיצה מלאה"

  • כ"ג אלול התשע"ט
עמוס ליברמן לצד אביו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)עמוס ליברמן לצד אביו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

עמוס ליברמן, בנו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יערוך בסוף השבוע חתונה חרדית, בהשתתפותו של רב חרדי שיסדר את הקידושין – כך דווח הערב (שני) ב'כיכר השבת'. זהותו של הרב שיסדר את הקידושין טרם ברורה, ועל פי אחד המקורות אחד מהמכובדים בכך הוא הרב ברוך דוב דיסקין, ראש ישיבת אורחות תורה ומקורבו של הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן. 

ליברמן הבן, כך על פי דיווחים, נמצא מזה כמה שנים בתהליכי חזרה בתשובה, במסגרתם החל להיחשף לציבור החרדי ולהתקרב אליו. באחרונה הוא אף הכניס ספר תורה, והגיע לשם כך למעונו של הרב קנייבסקי בכדי שזה יכתוב אות בספר התורה.

"עמוס רוצה חתונה חרדית עם כל המשתמע מכך", מסר אחד ממקורביו של עמוס. "אני יודע שאבא שלו רצה לעשות מחיצה לא על פי ההלכה הצרופה והוא התנגד ודרש לעשות מחיצה מלאה", הוסיף. "מלבד זאת, הוא רצה להביא רב חרדי שיסדר לו חופה וקידושין". לפי המקורב, העובדה שליברמן הבן הזמין את הרב דיסקין נובעת מכך שהוא מקורב אליו "כבר כמה שנים", ואף למד אתו לפני החתונה את "כל הלכות הטהרה והלכות לבית היהודי". לדבריו, "עמוס מאוד רצה שהרב דיסקין יסדר לו קידושין, אך כנראה שבשל ההסתה, הרב לא החליט עדיין האם לבוא לכזו חתונה".

מקורב ליו"ר ישראל ביתנו אישר את הדיווח, והוסיף כי "עמוס לא רוצה חתונה של 'הבן של..' הוא רוצה חתונה פשוטה ורגילה". עוד אמר כי הוא "יודע שהוא מקורב לרב דיסקין", אך הוא "לא חושב שהוא יסדר קידושין". הוא הדגיש כי "מה שבטוח שמי שיסדר קידושין - זה רב חרדי מפני שבנו מאוד מקורב לציבור החרדי". לפי הדיווח, הערכה היא כי אם הרב דיסקין יסרב, ככל הנראה מי שיכובד בסידור הקידושין יהיה הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וראש רשת החינוך הארצית "מגדל אור".

תגיות:אביגדור ליברמןחרדיםחתונה חרדית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה