חוה שמילוביץ'

תפילה לשבוע האחרון של השנה

אנא עזרני להפנים שהכול בגזרתך, וכל מה שלא הצלחתי לעשות - היה ברצונך שאתקרב אליך על ידי מצב הפוך זה. לדעת שהלא בסדר הוא הסדר האמיתי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אנא בוראי, מרחמי, ברצוני לעבור נכון את השבוע האחרון של השנה, השבוע שמעלה את כל השנה כולה, כי כל יום בשבוע זה הוא כנגד כל ימות השנה!

אנא, זכני לנצל את הזמן הקדוש הזה על מנת להתקרב אליך. עזרני לסיים את השנה בצורה הכי הכי חיובית שאני יכולה! כי בזמן זה אתה משפיע לכל אחד מעמך ישראל כוחות מעל טבעו.

בואי לגלות את הסוד לשנה טובה

השבוע אני רוצה לדבר בנחת; השבוע אני רוצה לדון לכף זכות תמיד, ובמיוחד את בני ביתי, לאהוב כל אחד ואחת בלב שלם, להיות אכפתית, סבלנית; השבוע אני רוצה להיות מלאת אמונה, מברכת בכוונה, מתפללת כמה שיותר תפילות בעזרתך; השבוע אני רוצה ללמוד הלכות שמירת הלשון, הלכות שבת; השבוע אני רוצה להיות בשמחה גדולה, אני רוצה לראות את הטוב שבעצמי ובבריאתך... להיות מחוברת אליך!

זכני בימי ראש השנה הקדושים להמליך אותך על כל הבריאה כולה. יומיים בשנה שאדאג רק להחזיר את מלכות הקדושה לשורשה, לפרסם ולהפנים שכל העולם הוא תחת מלכותך.

מתוך כך  עזרני להיפרד מכל דאגה או בעיה, ובימים אלו רק להמליך אותך על כל העולם כולו, ובפרט על עולמי הפרטי. ועל ידי כך עזרני להיות בת חורין מכל דאגה ופחד, כי ממילא אתה משגיח עלי באופן הכי מדויק וטוב!

עזרני להמליכך על כל עולמך - על המים, על השמים, העצים והפרחים, על החיות ועל המקרים החולפים, על כל ברואיך, בני האדם, אך בפרט עזרני להמליך אותך על כל ניסיון וניסיון בחיי. עזרני להמליכך על כל קושי, על מחשבותי ורגשותי, התלבטויותי, מאוויי, ועל כל הדברים הנראים ההיפך מהסדר ההגיוני... עזרני גם שם להמליך אותך.

עזרני לזכור את החסד הטמון בכל רגע במציאותי ובכל ניסיון ומחשבה. עזרני להמליכך בכל מצב ובכל רגע ומציאות. וכן עזרני להרוויח בכל רגע מחיי את קרבתך והמלכתך עלי.

אנא, עזרני לבקש בימים אלו אמונה ואריכות אפיים, עזרני להמליכך על כל השנה הקודמת, על כל הצלחה וגם על כל כשלון. על כל ברכה בכוונה וגם על כל ברכה שאמרתי ללא כוונה.

עזרני, בעל החסד והרחמים, להמליך אותך על כל רגע מהשנה הקודמת ולזכות להתקרב אליך, לגלות את כבודך ואת תלותי בך. לגלות את תכלית הבריאה שנבראתי על מנת לגלות את חסדיך, ולהרגיש ולחיות את האמת שכל חיי תלויים רק בך!

תצילני מכבוד עצמי, מההצלחה המנותקת ממך.

תן בכוחותי להיות גמישה מאד במחשבתי ומוכנה לשנות בכל רגע את תוכניותי לטובת התוכנית האלוקית שלך!

להמליך אותך על כל מקרה, איש או אישה, ילד או ילדה - על כל מצב, על כל דיבור ששמעתי, על כל מראה שראיתי. רחמני שארגיש תלויה בחסדך, ואהיה נכנעת אליך ובוטחת בחסדיך!

אנא עזרני להפנים שהכול בגזרתך, וכל מה שלא הצלחתי לעשות - היה ברצונך שאתקרב אליך על ידי מצב הפוך זה. לדעת שהלא בסדר הוא הסדר האמיתי!

עזרני להיות ראויה להמליך אותך מתוך ענווה וידיעה שזו זכות עצומה לעמוד בימי ראש השנה הקדושים, להתפלל אליך ולהמליכך על עולמי.

אנא, שלא אתרחק ממך, לא על ידי ההצלחה - ולא אחשוב חלילה שכוחותי עשו לי את החיל הזה, ולא על ידי כישלון - שאזכור שגם שם אתה מהווה ומקיים את האפשרות להיכשל.

עזרני לנצל את הכוחות האדירים שאתה שולח לי בימים אלה להשתנות ולהתקדם, להיות מוכנה לסבול את המצבים שאינם כרצוני.

עזרני גם להמליך אותך גם על העבודה שלי, היומיומית (ניתן לפרט את העבודה היומיומית שלך). שמכל דבר שקורה לי אזכה לבוא אליך בתפילה ובתחנונים או בהודיה והכרת הטוב. שכל היום כולו אזכה להתפלל, להודות ולבקש על להבא, להיות כל היום בקשר איתך.

אנא, רחמני, שאזכה לדעת ולזכור השבוע הזה שאין לי שום כוח מלבד כוחך, ואזכור להתפלל על כל פרט ופרט.

כי אי אפשר לעשות שינוי אם לא תהיה בעזרנו.

ועל דבר שרוצה אני להשתנות בו - עזרני לבקשך ברצונות ותחנונים חזקים.

תן לי את הענווה שתגרום לי להתפלל תמיד לפני הניסיון, ועל ידי תפילתי - למנוע אותו.

שאזכה לעורר רחמים עליונים עלי מתוך שאתנהג ואדמה אליך. שאהיה מלאת סבלנות, מלאת רוגע ומלאת אהבה השבוע הזה, וגם עזרני שאהיה מתוכננת מאד לפני ראש השנה, על מנת שאקטין את הניסיונות, שאהיה פנויה לעשות כרצונך.

אנא רחמני שאזכור לפרש כל מה שקורה לי לטובה, חסד ורחמים מאיתך.

אנא עזרני לראות את השהות עם הילדים כמעשה חסד, ולהרגיש שליחות חשובה לגלות את כבודך ולעשות את רצונך, לחפש את קרבתך, מתוך כל מצב שאני נמצאת בו.

כי כל מה שקורה לי בא על מנת לזכות אותי בדין - ולכן עזור לי לנצל כל רגע מימים אלו להתקרב אליך!

מתוך הספר המוקלד - מפתח התשובה.

רוצה לגלות את הסוד לשנה טובה? איך לזכות לשנת שפע וברכה? היכנסי לכאן לכל הפרטים.

לתגובות havaor20@gmail.com

תגיות:תפילהחוה שמילוביץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה