חדשות בארץ

בדרך לנשיא: גנץ נפגש עם פרץ, נתניהו נועד עם דרעי

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, עמיר פרץ, ומספר 2 ברשימתו, אורלי לוי אבקסיס, הודיעו ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, כי ימליצו עליו לנשיא כמועמד להרכבת הממשלה הבאה. יו"ר ש"ס אריה דרעי נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וימסור בכנסת הצהרה לתקשורת

עמיר פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)עמיר פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, נפגש היום (ראשון) עם יושב ראש מפלגת העבודה-גשר, חבר הכנסת עמיר פרץ, ועם מספר 2 ברשימתו, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס.

הפגישה נערכה במשרדי כחול לבן בתל אביב, ובסיומה נמסר כי השלושה דנו בעקרונות ובתפיסות העולם שברצונם לקדמם. בהודעת מפלגת העבודה-גשר נאמר, כי פרץ ולוי אבקסיס הדגישו בדבריהם את מצב החירום החברתי בישראל ואת הצורך בהצגת חזון חדש לישראל, המבוסס על שלום וצדק חברתי. ראשי העבודה-גשר הבהירו לגנץ כי הם מחויבים באופן מלא להחלפת ממשלת נתניהו ולהקמת ממשלה חדשה בישראל, ולכן ימליצו עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין כמועמד להרכבת הממשלה הבאה. פרץ ולוי אבקסיס סיכמו עם גנץ על המשך המגעים בין שתי המפלגות, במטרה לקדם את שיתוף הפעולה ביניהן.

בתוך כך, שר הפנים אריה דרעי נועד לפני הצהריים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגישה, שנערכה בלשכת ראש הממשלה, נמשכה כשעה. סיעת ש"ס תתכנס בשעה 15:30 לישיבה בכנסת. בפתח הישיבה ימסור דרעי הצהרה לתקשורת.

הנשיא ריבלין יפתח בשעה 17:00 בהליך ההתייעצויות עם סיעות הכנסת, לקראת קבלת ההחלטה על מי להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה. הסיעות יגיעו לבית הנשיא בהתאם לגודלן. כחול לבן תהיה המפלגה הראשונה שתיפגש עם ריבלין, ולאחר מכן, בשעה 17:45, יגיעו נציגי הליכוד לפגישה עמו. בהמשך הערב ייפגש ריבלין עם נציגי הרשימה המשותפת, ש"ס וישראל ביתנו. סבב ההתייעצויות עם המפלגות השונות יימשך מחר, כשביום שלישי צפוי ריבלין להיוועד – לפגישה משותפת – עם גנץ ונתניהו, בטרם יודיע על מי החליט להטיל את תפקיד הקמת הממשלה.

תגיות:בני גנץש"סמפלגת העבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה