חדשות בארץ

איימן עודה: רוצה להיות יו"ר האופוזיציה

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, טען כי האזרחים הערבים הם שחוללו את השינוי במפה הפוליטית ויובילו להדחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על שיחתו עם בני גנץ: "אנחנו לא בכיס של אף אחד, אנחנו צריכים לשמוע ממנו הרבה דברים"

עודה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)עודה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, אמר הבוקר (רביעי) כי ההצלחה של מפלגתו בבחירות היא זו שתוביל את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרדת מכסאו. "אנחנו, האזרחים הערבים, מנענו בקולות שלנו הקמת ממשלת ימין קיצונית בראשות נתניהו", אמר לכתבים בפתח ביתו בחיפה. "זה נגמר מאתמול, אנחנו בעידן אחר. ביבי, שב בצד".

הרשימה המשותפת צפויה לקבל 12 מנדטים, ותהפוך למפלגה השלישית בגודלה בכנסת. עודה טען בדבריו כי "הכיוון מאוד ברור. אנחנו רוצים להחליף את ממשלת נתניהו. יחד עם זאת, אנחנו לא בכיס של אף אחד". הוא ציין כי קיבל אמש טלפון מיו"ר כחול לבן, בני גנץ: "לא דיברנו על הפרטים. אנחנו נשב במוסדות שלנו היום בצהריים ונחליט על הכיוון שלנו. נדבר פעם נוספת הלילה".

"אנחנו צריכים לשמוע מגנץ הרבה דברים. עברנו עשור של הסתה מתמשכת ושל הרחקת המושג של שלום. הפכנו ללא לגיטימיים. אחרי עשור של דה-לגיטימציה נגדנו, כולם מושפעים ממנה", הוסיף יו"ר הרשימה המשותפת.

עודה הדגיש כי תפקיד שר עבורו "אינו עומד על הפרק", מכיוון שלדבריו "גנץ ירצה להקים ממשלת אחדות לאומית". הוא הביע את רצונו להתמנות ליו"ר האופוזיציה, כמי שעומד בראש הסיעה האופוזיציונית הגדולה: "זה תפקיד מעניין. מי שמנהל אופוזיציה אמיתית זה אנחנו, ולכן אנחנו בוודאי ראויים לעמוד בראשות האופוזיציה. זו במה מאוד חשובה. גם לדבר אחרי ראש הממשלה, וגם לדבר עם נשיאי עולם, לספר להם על חוק הלאום ועל הכפרים הבלתי מוכרים בנגב. סוף סוף תהיה אופוזיציה בכל הרמות".

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:בני גנץהרשימה המשותפתבחירות 2019איימן עודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה