חדשות בארץ

גנץ: עמדנו במשימה, נתניהו כשל

בניגוד לנאומו לאחר הבחירות הקודמות, יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לא מיהר להכריז על ניצחונו. הוא אמר כי בעוד כחול לבן עמדה במשימה, ראש הממשלה בנימין נתניהו כשל: "נפעל להקמת ממשלת אחדות רחבה, שתבטא את רצון העם ורוב החברה"

גנץ, הלילה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)גנץ, הלילה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיע הלילה (רביעי) למטה מפלגתו בתל אביב, לאחר פרסום תוצאות המדגמים. בניגוד לנאום שנשא לאחר הבחירות הקודמות, בו מיהר להכריז על ניצחונו, גנץ נזהר הפעם והסתפק בהבעת אופטימיות ובקביעה כי יריבו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשל.

"כמובן שנמתין לתוצאות האמת, אבל כמו שזה נראה – עמדנו במשימה", פתח גנץ את דבריו. "כחול לבן הייתה ונשארה כוח גדול ומרכזי במרחב הפוליטי הישראלי.

"לקחנו על עצמנו משימה לא פשוטה, וכאמור נמתין כעת בסבלנות לתוצאות האמת. אפשר לומר, שעל פי התוצאות המסתמנות נתניהו לא הצליח במשימתו. אנחנו לעומתו הוכחנו שהרעיון שנקרא כחול לבן הצליח בגדול, והוא כאן כדי להישאר", הוסיף גנץ.

"לפי התוצאות שבידינו כרגע, נראה שבפעם השנייה אזרחי ישראל נתנו בנו אמון. למעלה ממיליון ישראלים החליטו לומר לא להסתה ולפילוג, כן לאחדות. לא לשחיתות וכן לניקיון כפיים. לא לניסיונות לרסק את הדמוקרטיה הישראלית, וכן לשמירה על ממלכתיות ושמירה על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

גנץ, שבחלקו האחרון של מסע הבחירות יצא בקמפיין אנטי-חרדי והצהיר כי בכוונתו להקים "ממשלת אחדות חילונית", הוסיף ואמר: "הבטחנו לאורך כל הקמפיין, ואני מתחייב ביתר שאת שמבחינתי הערב מתחיל המסע לתיקון החברה הישראלית. לישראל אתגרים ביטחוניים אדירים, אבל לא פחות מהביטחון מדאיג אותי השסע בחברה הישראלית".

"הסדקים הפנימיים בינינו הפכו במערכת הבחירות הזו לקרעים המאיימים לפרק אותנו מבפנים, ועלינו כהנהגה לפעול לאלתר כדי לאחותם. החברה פצועה, והגיעה השעה לרפא אותה. נחפש ונמצא מרחבי הסכמה של אזרחי ישראל, ונישא תפילה משותפת לשלומה של המדינה ולשלומם של כל אזרחיה".

יו"ר כחול לבן ציין כי החל כבר במגעים הפוליטיים, וכי שוחח עם יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, ועם יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ: "אני מתכוון לשוחח בימים הקרובים גם עם אביגדור ליברמן ועם שותפים נוספים. אני מתכוון לדבר עם כולם".

"החל מהלילה נפעל להקמתה של ממשלת אחדות רחבה, שתבטא את רצון העם ורוב החברה. ממשלה שתציב את סדרי העדיפויות כפי שאנחנו חושבים שהם צריכים להיות. נפעל בחרדת קודש, ומתוך רצון להחזיר את החברה הישראלית למסלול, ולעקוב אחרי רצון העם. לפני הפוליטיקה ומעליה – אנחנו עם אחד וחברה אחת. הקיטוב והשיסוי מאחורינו והאחדות והפיוס לפנינו. אני קורא מכאן גם ליריביי הפוליטיים מכל המחנות: הניחו את המחלוקות בצד, ובואו נפעל ביחד למען חברה ישראלית טובה, צודקת ושוויונית לכל אזרחיה", סיים גנץ את נאומו.

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:בני גנץבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה