חדשות בארץ

דרעי: זו שעת חירום, המצביעים שלנו שאננים ואדישים

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הביע פסימיות בשל שיעורי ההצבעה הנמוכים במעוזי הימין והמפלגות הדתיות: "המשמעות היא עוד שני מנדטים לגוש השמאל". ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "עוצמה יהודית נמצאת במרחק רב מאחוז החסימה. כל קול לעוצמה הולך לפח"

נתניהו ודרעי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו ודרעי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הביע אחר הצהריים (שלישי) פסימיות בנוגע לתוצאות הבחירות, וזאת לאור המגמות המסתמנות של ההצבעה. "לצערי הרב המגמה ממשיכה, זו באמת שעת חירום", אמר. "חשבנו שאולי בצהריים זה יתחיל להתאזן קצת. זה לא מתאזן, להיפך הפער ממשיך לעלות".

דרעי ציין כי "בכל הערים המסורתיות שלנו, בהן לימין ולמפלגות הדתיות, ובעיקר לש"ס, יש אחוז הצבעה גבוה, יש בין 4 ל- 5 אחוזים מתחת לממוצע הארצי – לא מתחת לממוצע היום, אלא מתחת למה שהיה פעם שעברה". לדבריו, מדובר במגמה הפוכה מהמתרחש ביישובים הנחשבים למעוזים של כחול לבן ויתר מפלגות השמאל, וכן במגזר הערבי: "אחמד טיבי ואיימן עודה עלו על הקו, ויצאו ברמקולים בשמחה. הם אומרים שהרשימה מתקדמת בחמישה אחוז מהפעם הקודמת. המשמעות של זה היא עוד שני מנדטים לגוש השמאל".

"רבותיי, כולם עושים מאמצים עליונים בשביל להקים כאן מדינה חילונית. השם ירחם. הם עושים את זה בשביל תאווה ובשביל יצר. ואנחנו, שמבינים את הסכנה הנוראה מה יקרה כאן, אנחנו בשאננות ובאדישות", סיכם יו"ר ש"ס.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך לאורך כל היום באמצעי השכנוע שלו ברשתות החברתיות. אחר הצהריים הוא כתב בטוויטר כי "גם בשעה זו עוצמה יהודית נמצאת במרחק רב מאחוז החסימה. כל קול לעוצמה הולך לפח. אנחנו בקרב צמוד מאי פעם מול לפיד-גנץ. אתם תחליטו אם תוקם ממשלת ימין חזקה בהנהגתי או ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד-גנץ עם המפלגות הערביות". בשידור בפייסבוק הוסיף נתניהו, כי "כל קול לעוצמה הוא קול ללפיד וגנץ".

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:אריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה