חדשות בארץ

נס בדימונה: חירשת בת 14 החלה לשמוע - בעקבות דיקור סיני

אריאנה ארחיטוב איבדה את השמיעה באוזן שמאל שלה בילדותה, אך חזרה לאחרונה לשמוע באורח נסי - לאחר שלושה טיפולי דיקור סיני שעברה. אמה: "התחלנו שתינו לצרוח בבית כמו משוגעות"

דיקור סיני באוזן (צילום: shutterstock)דיקור סיני באוזן (צילום: shutterstock)
אא

נס בדימונה: אריאנה ארחיטוב איבדה את השמיעה באוזן שמאל שלה בילדותה, אך חזרה לאחרונה לשמוע באורח נסי - לאחר שלושה טיפולי דיקור סיני שעברה. 

על פי הדיווח ב'מעריב', אריאנה אובחנה עם החירשות בגיל ארבע, ומאז עברה אינספור בדיקות. 

לדברי אמה מרינה, אף הוצע לה לעשות שתל שבלול, אך היא החליטה לדחות את הרעיון לטובת בדיקת שיטות טבעיות שאינן מצריכות התערבות כירורגית, וכך הגיעה לעומר שישו - מטפל בדיקור סיני מטעם קופת חולים מכבי. אחרי הטיפול השלישי של שישו, זכתה אריאנה לנס שלו ייחלה במשך 10 שנים. 

אחרי הטיפול, אריאנה העירה את אמה בשתיים בלילה, ואמרה לה שהיא מרגישה שיש שיפור בשמיעה באוזן שמאל. "התקשיתי להאמין, אבל כשבדקנו אותה התברר שאכן יש שיפור שמיעה באותה אוזן", מספרת מרינה בהתרגשות ומוסיפה כי "התחלנו שתינו לצרוח בבית כמו משוגעות".

"דיקור סיני עובד על גירוי עצבי, מקומי ופריפרי שגרום לתגובות מוחיות מגוונות", אומר שישו ומסביר כי אריאנה הגיעה אליו עם רמת תפקוד נמוכה ביותר באוזן שמאל, ואין ספק שמדובר בנס. "זה משהו חסר תקדים ומרגש להשיב אוזן לתפקוד במצב כזה. אפשר גם בהחלט ללמוד מהמקרה הזה שאסור לוותר לעולם".

תגיות:שמיעהדימונהנסחירשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה