חדשות בעולם

מטורף: חשבה שהיא סובלת מאבנים בכליות, ויצאה מבית החולים עם שלישייה

כשדאנט גליץ ממערב דקוטה הגיעה בחודש שעבר לבית החולים עם כאבי בטן עזים - היה נדמה לה שמקורם בכליות שלה, אך הפתעה גדולה היכתה בה כשהגיעה לבית החולים: "את עוברת לידה", אמרו לה הרופאים הנדהמים, שיילדו אותה עם שלושה תינוקות בריאים

אא

כשדאנט גליץ ממערב דקוטה הגיעה בחודש שעבר לבית החולים עם כאבי בטן עזים - היה נדמה לה שמקורם בכליות שלה. "סבלתי מאבנים בכליות בעבר, וכשהתחלתי לסבול מכאבים איומים, תיארתי לעצמי ששוב מדובר באותה בעיה", היא משחזרת. 

מסכת הייסורים שתיארה גליץ 'ריתקה' אותה למיטה כל אותו הבוקר, מבלי שהייתה מסוגלת לעשות דבר. "נשמתי בכבדות, כאב לי כל הגוף ולא הצלחתי אפילו לדבר. רק שכבתי במיטה ובכיתי, עד שהגיע האמבולנס שפינה אותי לבית החולים", היא מספרת. 

היולדת הנדהמת בביתה, חודש לאחר הלידה המפתיעההיולדת הנדהמת בביתה, חודש לאחר הלידה המפתיעה

אלא שלמרבה הפלא - הרופאים הנדהמים הודיעו לה כי מה שהיא באמת 'סובלת' ממנו זה תהליך לידה שהחל כבר, והיא נמצאת בעיצומו. "אנחנו עדיין בהלם מזה", היא אומרת, חודש בלבד לאחר שהגיחה ממנה לאוויר העולם, לא פחות ולא יותר - שלישייה. 

כן, היא אמנם ידעה שהיא בהריון, אבל לא חשבה לרגע שיש לה שלישייה או שהיא מסוגלת ללדת בשבוע ה-34. היא ובעלה אוסטין כבר היו הורים לשני ילדים בוגרים, ודווקא משום כך ההפתעה שבלידה הזו הייתה גדולה כל כך. "בהריונות הקודמים סבלתי מבחילות בוקר, הרגשתי תנועה בתוכי, ידעתי לקראת מה אני הולכת. אבל כאן - שום דבר. לא הרגשתי תנועה, לא סבלתי מבחילות בוקר, זה היה מוזר לאורך כל הדרך", היא מסכמת. 

בנה הבוגר של גליץבנה הבוגר של גליץ

תגיות:לידהשלישייהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה