מעניין

"8 שנים אומרים שאני ילד גיבור. אבל לך אני יגיד את האמת - אין לי יותר כוח"

"שלוש פעמים לקחת מראשי את כל השערות. תודה לך שבשבועות האחרונים החזרת לי אותם, ובבקשה - אל תיקח לי אותם בפעם הרביעית": פוסט של ילד חולה סרטן בן 12 - חורך את הרשתות החברתיות 

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לפני חודשים אחדים פרסם הילד יוסף מרדכי קדוש בעמוד הפייסבוק שלו - פוסט נוגע לב שחרך את הרשתות החברתיות, וגרר אחריו אלפי תגובות ולייקים. "בורא עולם", כתב בן ה-12 לצד תמונה שלו עומד מול מכונה ענקית ומפחידה. "בעוד כמה רגעים יכניסו אותי למכונה הזאת, לבדיקה גורלית בחיי. רציתי לבקש ממך משהו: שלוש פעמים המכונה הזאת הודיעה לי שאני ילד חולה סרטן. בבקשה, שהיא לא תודיע לי את זה בפעם הרביעית. שלוש פעמים שמעת אותי זועק 'די, די, די!'. בבקשה, אל תיתן לי לזעוק בפעם הרביעית. 

"שלוש פעמים לקחת מראשי את כל השערות. תודה לך שבשבועות האחרונים החזרת לי אותם, ובבקשה - אל תיקח לי אותם בפעם הרביעית. מאות שקיות כימותרפיה ספוגים בדם שלי, דקירות מחטים וניתוחים פזורים בגופי. עור הבשר שלי שרוף וחרוך מההקרנות. בבקשה. שאני לא ירגיש את זה כל זה בפעם הרביעית...

"שמונה שנים אומרים לי שאני ילד גיבור. אבל לך אני יגיד את האמת - אין לי יותר כוח לפעם הרביעית", סיכם. 

ימים ספורים לאחר הפוסט הזה, שגרר אחריו אהבה גדולה מעם ישראל ליוסף מרדכי הצדיק - פרסמו הוריו פוסט מרגש נוסף, ובו ביקשו להודות על התפילות ועל הכוח שעם ישראל נתן להם. "יש מקומות שההצלחה בהם אינה נמדדת לפי התוצאה הסופית, אלא לפי גודל ההשקעה למען המטרה", כתבו הוריו. "השקעתם מעל ומעבר בתפילות וברכות עבור בננו יוסף מרדכי, וזו היא ההצלחה שלכם. לשמחתנו ולצערנו, בבדיקה האחרונה ראו כי מתוך שני המקומות בהם היה הסרטן - במקום אחד זה נעלם לגמרי, אך במקום השני זה עדיין קיים".

ממשיכים ההורים החזקים וכותבים: "אנו מרגישים שיוסף מרדכי כבר לא יגיד 'אין לי יותר כוח'. הוא תמיד יזכור לכם את התגובות המרגשות שכתבתם לו מהלב ומהנשמה. אתם אלו שנתתם לו מחדש את הכוח והתקווה, להמשיך להילחם במחלה בכל דרך. תפילות אינן הולכות ריקם חלילה, הן שמורות לכולנו בשערי שמיים - וכל מה שעושה השם - הכל לטובה".

בסיום הפוסט מבקשים ההורים להמשיך ולשאת תפילות עבור בנם - יוסף מרדכי בן תהילה שמחה, ומודים לעם ישראל מקרב לב ו"מלב אל לב".

ומה אתם מבקשים לומר ליוסף מרדכי היקר?

תגיות:ילדסרטןפוסטיוסף מרדכי קדוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה