חדשות בארץ

"הגנרל מהעיתון ’במחנה’ השתלט על שלושה רמטכ"לים"

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תקף את כחול לבן על "שיח השנאה וההתלהמות" שהיא מנהלת נגד החרדים ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מציע לכם ללמוד מש"ס איך מחברים בין העם, לא לזרות שיח של שנאה"

מלכיאלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מלכיאלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תקף היום (רביעי) בחריפות את מועמד מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד, ואת מפלגתו על רקע הקמפיין שהיא מנהלת להקמתה של ממשלת אחדות חילונית ללא המפלגות החרדיות.

בנאום שנשא במהלך הדיון במליאת הכנסת על חוק המצלמות, אמר מלכיאלי: "הייתי רוצה להחליף את שיח השנאה וההתלהמות של אותו גנרל מהעיתון 'במחנה' שהשתלט על שלושה רמטכ"לים, הצליח לשכנע שלושה גנרלים בכירים לקנות את אותו שיח שהוא חושב שיוביל אותו לכס ראש הממשלה. הייתי מצפה מהם להתחבר לשיח כמו של תנועת ש"ס בחודש האחרון. שיח שאומר מה אני עושה, מה אני נותן ותורם, מה עשיתי עד עכשיו ומה אני מבטיח למצביעים ולעם ישראל ארבע שנים קדימה".

"מה אתם מבטיחים לאנשים?", המשיך מלכיאלי. "עוד פעם שנאה, עוד פעם נתניהו ועוד פעם חרדים. ממחזרים את אותם מרכולים של כל שנה וכל בחירות. הייתי מציע לכם לבוא ולהסתכל על הסרטונים של ש"ס, לבוא לראות איך מחברים בין העם. איך לוקחים את בית אבא, את הסליחות, את המחבר בינינו".

בהמשך דבריו קרא מלכיאלי לחברי הכנסת לשתף פעולה ב"דברים של כלל ישראל", גם כאשר שוררות ביניהם מחלוקות: "תבואו לדבר על המאחד, על מה שאפשר לעזור, לא לזרות שיח של שנאה. אנחנו שוברים מדי יום שיאים חדשים של אנטישמיות כלפי הציבור החרדי. לצערנו הרב, זה מגיע מאותם אנשים שהיו שרי ביטחון לשעבר, אנשים ששואפים להיות ראשי ממשלה". הוא חתם את נאומו בהבעת תמיכה בהמשך כהונתו של נתניהו: "בקדנציה הבאה, ש"ס תמשיך לתת את הגוון החברתי, הספרדי, המזרחי, שכל כך חסר היום גם בקואליציה. אנחנו מתחייבים להמשיך לשמור על שיח מאחד".

תגיות:יאיר לפידש"סבחירות 2019מיכאל מלכיאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה