חדשות בארץ

סקרי בחירות: עוצמה יהודית נכנסת לכנסת, כחול לבן מובילה

לפי הסקרים שפורסמו בחדשות 12 ו-13, כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר עם 32 מנדטים. המפלגות החרדיות נחלשות

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

מסקרי בחירות שפורסמו הערב (שלישי) בשני הערוצים הגדולים עולה כי מפלגת עוצמה יהודית עוברת לראשונה את אחוז החסימה. עוד עולה משני הסקרים כי כחול לבן גוברת על הליכוד במנדט, וזוכה ב-32 מנדטים לעומת הליכוד עם 31 מנדטים.

לפי סקר חדשות 12, לאחר המפלגות המרכזיות, במקום השלישי ניצבות ימינה, ישראל ביתנו והרשימה הערבית המשותפת עם 9 מנדטים. המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס, נחלשות מעט ויורדות במנדט – יהדות התורה עם 7 מנדטים, וש"ס עם 6 מנדטים. המחנה הדמוקרטי זוכה ב-6 מנדטים, ומשתווה למפלגת העבודה-גשר שמקבלת מספר דומה. עוצמה יהודית של איתמר בן גביר עוברת לראשונה את אחוז החסימה, וגורפת 4 מנדטים.

בתמונת הגושים, גוש הימין-חרדים ממשיך לעמוד על 58 מנדטים, בעוד גוש המרכז שמאל נאמד ב-53, כך שישראל ביתנו על תשעת המנדטים ממשיכה להוות לשון מאזניים לכל ממשלה.

מסקר חדשות 13 עולה גם כן כי כחול לבן בפער של מנדט על הליכוד, ומקבלת 32 מנדטים לעומת הליכוד שגורפת 31 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת תהיה המפלגה השלישית בגודלה עם 11 מנדטים, ימינה – 9, יהדות התורה – 7, ש"ס והמחנה הדמוקרטי – 6, והעבודה-גשר – 5. עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים.

גוש הימין עומד על 57 מנדטים וגוש השמאל על 54.

 

תגיות:בחירות 2019סקר בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה