חדשות בארץ

סער: המתקפה של גנץ על נתניהו – "חוצפה"

בכיר הליכוד, חבר הכנסת גדעון סער, תקף את יו"ר כחול כחול לבן, בני גנץ, שמתח ביקורת על נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו ללונדון: "אין שום גישה ממלכתית ושום קו אדום, התקפה לשם התקפה. לא מכובד ולא ראוי"

סער בוועידת חדשות 12, היום (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)סער בוועידת חדשות 12, היום (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת גדעון סער (ליכוד) מתח היום (חמישי) ביקורת חריפה על יו"ר כחול לבן, בני גנץ, על רקע הדברים שהשמיע גנץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות נסיעתו לביקור בזק בלונדון.

סער, שהשתתף ב"וועידת המשפיעים" של חדשות 12, התייחס לדבריו של יו"ר כחול לבן, שאמר כי יציאתו של נתניהו לבריטניה נועדה לצורכי בחירות בלבד. "זאת כזאת חוצפה", הגיב בכיר הליכוד. "אני זוכר כשאנחנו היינו באופוזיציה היה לנו כלל: כשראש הממשלה נמצא בשליחות מדינית בחו"ל – לא תוקפים אותו בארץ".

"ראש הממשלה נמצא בשליחות, הוא לא נמצא בקניות", הוסיף סער. "הוא יושב עם ראש ממשלת בריטניה, אחת הידידות הגדולות של מדינת ישראל שנבחר לא מכבר, בנושאים הכי חשובים לביטחון ישראל, שגנץ מכיר אותם. גנץ יודע טוב מאוד איזה נושאים עולים בפגישות מהסוג הזה, ואם הוא בוחר לתקוף – זאת אומרת שאין שום גישה ממלכתית ושום קו אדום, התקפה לשם התקפה. לא מכובד ולא ראוי".

כזכור, נתניהו ביקש לפני מספר ימים מחברי מפלגתו שלא להשתתף בוועידה, המאורגנת על ידי חדשות 12. כל חברי הליכוד נענו לקריאה, למעט סער שהחליט בכל זאת להגיע. הוא ציין כי הוא מכבד את החלטתם של חבריו למפלגה, אך לדבריו "שיקול הדעת שלי היה שנכון להופיע. אלה במות חיוניות עבורנו לבטא את העמדות של הליכוד על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר של הליכוד".

גנץ, שדיבר הבוקר בוועידה, טען כי נסיעותיו של נתניהו ברחבי העולם מהוות 'זריית חול' בעיני הציבור, כלשונו: "אני אומר לכם חד-משמעית שמה שפוטין עושה זה בגלל האינטרסים שלו ושל רוסיה ולא בגלל נתניהו. מה שטראמפ עושה זה בגלל האינטרסים שלו ושל ארצות הברית, ולא נתניהו. אני מציע לנתניהו – לא לטוס 4 שעות ללונדון, אלא לנסוע 40 דקות לחדרה, להמשיך עוד 45 דקות לצומת גולני, להמשיך לקריית שמונה איפה שאנשים משעממים אותו. לשם הוא צריך לנסוע, שם אני מסתובב בלא פחות עוצמה ממה שהוא עושה".

תגיות:גדעון סערבני גנץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה