חדשות בארץ

אותר נהג המשאית שעקף בפראות וכמעט גרם לתאונה חזיתית, רישיונו נשלל

המשטרה איתרה את נהג המשאית, שתועד כשהוא חוצה קו הפרדה רצוף בכביש 3866 וכמעט גורם לתאונת דרכים חזיתית עם רכב פרטי. רישיון הנהיגה של הנהג, תושב מזרח ירושלים, נפסל, והוא זומן לשיפוט מהיר

אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)
אא

המשטרה עצרה היום (חמישי) את נהג המשאית, שתועד כשהוא חוצה קו הפרדה רצוף בכביש 3866, באזור צור הדסה שליד ירושלים, וכמעט גורם לתאונת דרכים חזיתית עם רכב פרטי, שעלולה הייתה להיות קטלנית.

מצלמת דרך, שהייתה ברכב הפרטי, תיעדה את האירוע החמור שהתרחש שלשום. הנהג, שנסע בכביש לכיוון בית שמש, הבחין לפתע באחד העיקולים במשאית פול טריילר, שהגיחה מולו תוך שהיא מבצעת עקיפה בקו הפרדה רציף של משאית נוספת שנוסעת בנתיב הנגדי.

רן סרי, הנהג שתיעד את הסרטון, בלם בחוזקה תוך כדי צפירה, ונצמד למעקה הבטיחות מחשש להיפגע, ובהמתנה שנהג המשאית במשקל 27 טון יסיים את העקיפה הפראית והמסוכנת. "בלמתי, עמדתי בצד, וכל מה שנשאר לי זה להתפלל", שיחזר סרי את החוויה המצמררת שעבר. "עוד שנייה או שתיים המשאית הייתה גומרת עליי, אין לאן לברוח. זה כמו לראות בסרט. זה רוצח על גלגלים, זה הכי גרוע שיכול להיות".

עם קבלת הסרטון לידי המשטרה עוד באותו היום, החלו חוקרי היחידה המרכזית של אגף התנועה בפעולות חקירה, שנועדו לאתר את המעורבים בסרטון ולמצות את הדין עם העבריין. במהלך החקירה זומנו עדי ראייה, כולל נהג הרכב הפרטי שהגיש תלונה במשטרה, ומסרו את עדויותיהם. נהג המשאית, תושב מזרח ירושלים יליד 1996, אותר היום, וזומן לחקירה תחת אזהרה.

בתום החקירה, ולאחר שמסר את גרסתו, נפסל רישיון הנהיגה של נהג המשאית לאלתר למשך 30 ימים. הוא זומן לשיפוט מהיר בבית המשפט בירושלים, שייערך בשבוע הבא ביום שלישי. המשטרה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום, עם בקשה לפסילה עד תום ההליכים, באמצעות מחלקת תביעות תעבורה במשטרת ישראל.

בנוסף, בעליה של חברת המשאיות הנמצאת במזרח ירושלים זומן לשימוע בנוגע להשבתת המשאית, שנלקחה גם כן למשך 30 ימים למגרש האחסנה של המשטרה.

"מתחילת השנה נהרגו 5 בני אדם ונפצעו 30 כתוצאה מעבירה של עקיפה מסוכנת", נמסר מהמשטרה. "אנו רואים בחומרה את האירוע ואת סיכון משתמשי הדרך בפרט, נמשיך לפעול במהירות ובנחישות, כפי שפעלנו באירוע זה, במטרה לאתר פורעי חוק ולמצות עימם את הדין".

תגיות:משטרת ישראלתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה