חדשות בארץ

דרעי חושף: בכירי הליכוד לחצו עליי להדיח את נתניהו

יו"ר ש"ס סיפר כי לאחר הבחירות האחרונות בכירים בליכוד הפעילו עליו מכבש לחצים שימנע את פיזור הכנסת ויאפשר לח"כ אחר מהסיעה לנסות ולהרכיב ממשלה, אבל דרעי סירב: “לא יעלה על הדעת, הציבור רצה את נתניהו, הלכנו לבחירות ואמרנו נתניהו - אי אפשר למנות בגלל שליברמן החליט להחליף את נתניהו”

קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס (צילום: דוד כהן, פלאש 90)קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
אא

 יו"ר ש"ס, אריה דרעי, חשף סמוך לפיזור הכנסת ה-21 כי בכירים בליכוד הפעילו עליו לחצים בכדי שיתמוך בהקמתה של ממשלה ללא בנימין נתניהו, זאת לאחר שזה נכשל בהקמתה, ומתוך כוונה למנוע את פיזורה של הכנסת - כך עלה מהקלטות שפורסמו הערב (שני) בחדשות 12.

דרעי, שאמר את הדברים במפגש עם רבנים מהם ביקש לסייע לו להגדיל את כוחה של ש"ס גם על חשבון הליכוד, חשף עוד כי "היו עלינו לחצים ללכת לבחירות. למה ללכת לבחירות? בו ניתן לנשיא שיטיל את זה על מישהו אחר". לדבריו, "באו אלי בכירים בליכוד ובמפלגות אחרות ואומרים 'למה אתה נותן לו גיבוי עד הסוף?' ניסו לבדוק איתי לשכנע אותי 'בוא, לא צריך ללכת עד הסוף בעניין'. אבל אני אמרתי להם: רבותיי, לא יעלה על הדעת. הציבור רצה את נתניהו, הלכנו לבחירות ואמרנו נתניהו, אי אפשר למנות בגלל שליברמן החליט להחליף את נתניהו שאנחנו עכשיו נגיד לנתניהו, יאללה עשית את שלך לך הביתה".

לפי הדיווח, יו"ר ש"ס אמר את הדברים לקבוצת רבנים המקורבים למפלגתו. שר הפנים הסביר להם מדוע הוא סבור שהצבעה לש”ס מחזקת את נתניהו יותר מאשר הצבעה לליכוד. "אין לי ספק שש"ס עם 12 מנדטים הרבה יותר חשובים לנתניהו ולליכוד ממה שעוד מנדט אחד או שניים לליכוד", אמר להם.

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה