סלבס בהתחזקות

משמח: השחקן ישראל אטיאס - ממשיך להתחזק

השחקן ישראל אטיאס, שלפני שנתיים הודיע כי הוא מתחזק ברוחניותו ומתקרב לדת - ממשיך במגמת ההתחזקות: ביום ראשון האחרון נצפה אטיאס בציון ר' נחמן מברסלב באומן, שם התפלל את תפילת השחרית ולמד תורה יחד עם איש העסקים ישראל ברקמן

השחקן ישראל אטיאס בסדרה ’שבאבניקים’ (צילום מסך)השחקן ישראל אטיאס בסדרה ’שבאבניקים’ (צילום מסך)
אא

השחקן ישראל אטיאס, שלפני שנתיים הודיע כי הוא מתחזק ברוחניותו ומתקרב לדת - ממשיך במגמת ההתחזקות: ביום ראשון האחרון נצפה אטיאס בציון ר' נחמן מברסלב באומן, שם התפלל את תפילת השחרית ולמד תורה יחד עם איש העסקים ישראל ברקמן. 

בראיון שנעשה עמו ב'ידיעות אחרונות' לפני שנתיים סיפר אטיאס כי הוא "מאוד מחובר לרבי נחמן ולתורתו, והנסיעות לשם ממלאות אותי. יש שם אווירה מאוד נעימה".

זה שנים שהוא מניח תפילין מדי יום, שומר שבת ולומד גמרא יחד עם שחקנים שגם הם מתחזקים בשנים האחרונות כדוגמת אביב אלוש, איתי תורג'מן, מוריס כהן, דני שטג,  אנג'ל בונני וגיל דסיאנו. 

בנוסף סיפר השחקן מ'שבאבניקים' כי הוא קרוי על שם הבבא סאלי הקדוש, ואמר כי הוא לא באמת חזר בתשובה "כיוון שלא נולדתי בשאלה. זה לא שפתאום גיליתי את השם. נולדתי לתוך המסורת מגיל אפס, זה משהו מושרש בתוכי מגיל מאוד מאוד צעיר. שואלים אותי אם בעקבות הסדרה 'שבאבניקים' אני ככה, ואני אומר להם שלא. זה משהו שקיים בי מימים ימימה. אני מכיר את העולם היהודי' וכל מי שמכיר אותי יודע שבשבת אני לא עובד", כך אמר בראיון לשדרן עמי מימון, בתוכניתו ברדיו 'קול ברמה'. 

תגיות:התחזקותסלבסשבתתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה