מעניין

בת ארבע כבשה את הרשת: "אני לא רוצה שאת ואבא תהיו רשעים אחד לשני"

בת ארבע שניסתה ליישב את ההדורים בין הוריה הרבים - הצליחה להלהיב את הרשת: "אף אחד לא יהיה כאן, רק המפלצות במקומנו. אנחנו צריכים שכל אחד יתנהג כמו בן אדם. כולם. כולל אותי, ואת אמא, כולם. אני רוצה שהכל יירגע, ושיהיה פשוט טוב עד כמה שאפשר"

אא

"תגידי לי אמא, את מוכנה להיות חברה שלי?", במילים אלו פתחה בת ארבע בשם טיאנה מארה"ב את שיחתה ה'רצינית' עם אמה, שיחה בסגנון פנינו לאן - שתועדה על ידי האם, הועלתה לרשתות החברתיות ועשתה בהן שמות חיש קל. 

כשאמה אמרה שהיא מוכנה להיות חברתה, אמרה בת הארבע תוך שהיא מרימה את ידיה למעלה: "אז נסי לא להרים את הלהבות גבוה מדי, בשביל להיות חברה. אני רוצה שהכל יהיה נמוך, בסדר? פשוט תנסי הכי טוב שלך. אני לא רוצה שאת ואבא שלי תוחלפו ותחזרו להיות רשעים אחד לשני. 

"אני רוצה שאת ואבא שלי תיישבו את הריב, ותהיו חברים. אני לא מנסה להיות מרושעת, אני פשוט רוצה שכולם יהיו חברים. ואם אני יכולה להיות נחמדה, אני חושבת שכולנו יכולים להיות נחמדים גם כן. אני לא מנסה להיות מרושעת. אני מנסה לעשות את מה שהכי טוב בלב שלי. שום דבר חוץ מזה. אני רוצה שאת אמא, ואבא שלי וכולם - יהיו חברים. אני רוצה שכולם יחייכו, שלא יכעסו, אני רוצה שהכל יחייך. במיוחד סבתא, כולם".

בנקודה זו מחייכת הילדה המקסימה חיוך גדול, וחוזרת על רצונה שכולם יחייכו - פעם אחר פעם. ואז היא ממשיכה: "ולגבי אבא שלי ואת אמא, אני חושבת שאתם יכולים לעשות את זה. אני חושבת שאתם יכולים למתן את הרגשות הרשעים שלכם, ולהוריד את הלהבות לגובה נמוך. אני לא מנסה להתנהג כמו בריון, אני מנסה להיות יציבה. על הרצפה. על המרכז, איפה שהלב שלי. הלב שלי הוא משהו... וגם הלב של כל השאר הוא משהו...ואם אנחנו נחיה בעולם שבו כולם מתנהגים בצורה מרושעת, כולם יהפכו למפלצות בעתיד. 

"מה אם יש איש קטן, מה הוא היה עושה? אז אף אחד לא יהיה כאן, רק המפלצות במקומנו. אנחנו צריכים שכל אחד יתנהג כמו בן אדם. כולם. כולל אותי, ואת אמא, כולם. אני רוצה שהכל יירגע, ושיהיה פשוט טוב עד כמה שאפשר. זה הכל".

תגיות:התנהגותמענייןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה