פעילות הידברות

שמירה על איכות הסביבה - זו המודעה שזכתה בפרס

מגוון מודעות בנושא איכות הסביבה הגיעו למערכת – אבל רק אחת זכתה בפרס. אתם מוזמנים להשתתף בתחרות הבאה

  • ב' אלול התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מגוון מודעות הגיעו למערכת בעקבות תחרות הגרפיקאים האחרונה. כולן הציגו את נושא השמירה על איכות הסביבה – וכל אחת מהן עשתה זאת מזווית אחרת, מנקודת מבט שונה ומעניינת.

אך כמובן, רק מודעה אחת יכולה להיות הזוכה בפרס.

במקום הראשון זכתה המודעה של ניצוץ הפקות – עולם שאפשר להשתמש בו שוב ושוב. הרעיון המקסים, ההגשה המדויקת והעיצוב הברור העניקו למודעה את הפרס הראשון. לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות בקמפוס היהודי, פנו ל-support@htv.co.il.

ניצוץ הפקות smadarh21@gmail.com (קרדיט צילום freepik)ניצוץ הפקות smadarh21@gmail.com (קרדיט צילום freepik)

המודעה שכמעט זכתה בפרס הראשון, אך הגיעה לבסוף למקום השני, היא זו של נחמי רובינשטיין – "קלקלת? שילמת מחיר כבד". העיצוב מרשים, המסר ברור והתוצאה נפלאה. יישר כוח!

נחמי רובינשטייןנחמי רובינשטיין

תודה גם לשאר הגולשים ששלחו מודעות יפהפיות: תודה למוריה חממי על המודעה המשקפת בעיני המתבונן עולם שמור לעומת זה שאיננו; תודה ל-mikastykle על המודעה המראה את "שעון החול" האוזל של עולמנו; תודה לאריאל ארמוזה על המודעה המזכירה בפשטות מדויקת לחשוב ירוק כדי לשמור על הבית, כמו גם על זו המזכירה לנו שעל ה"ריאות" של העולם יש לשמור נקיות; תודה להילולה על המודעה הטיפוגרפית המעניינת המזכירה שאין מי שיתקן אחרינו; תודה להדר מוריה ועיצוב תקשורת על המודעה הנקייה והמיוחדת המזכירה ששמירה על איכות הסביבה היא לפעמים עניין פשוט של רגע אחד; תודה לישראל שבחת על המודעה המזכירה לנקות גם את הפסולת הסמויה מן העין; תודה לי"א על המודעה המזכירה לנו לתת יד לסביבה; תודה לאלחנן לביא על המודעה המשווה אותו פארק לפני שלכלכנו אותו – ואחרי; תודה לשרה דדו על המודעה המזכירה בעיצוב מרהיב שלא להשחית את הסביבה; תודה גם למספר גולשים ששלחו מודעות בעילום שם, כמו זו המזכירה לנו ש"החיות שלי – החיים שלך", זו שמזכירה כי מתנה שמקבלים מאבא – שומרים חזק, וזו המבקשת מאיתנו שלא לגדל חיים בשקית.

 

תודה לכל הגרפיקאים והמעצבים שתרמו מכישרונם. וכעת – לתחרות הבאה:

עלוני שבת רבים מחולקים בבתי הכנסת לזיכוי הרבים – ביניהם, כמובן, גם עלון הידברות... כוחם של עלוני השבת רב בהפצת תורה ובהעשרה של נושאים הקשורים לפרשת השבוע, וליהדות בכלל.

אלא שבד בבד עם הזכות הגדולה של העלונים, מגיעה גם מכשלה: היצר הרע המפתה את המתפללים לקרוא בעלונים... דווקא בשעת התפילה. אל היסח הדעת מהתפילה, השלילי כשלעצמו, נוספים לעיתים גם מצבים שבהם הקוראים מפריעים למתפללים האחרים בבית הכנסת – בעמידה במקום לא מתאים, בהימשכות לשיחה בנושאים המדוברים בעלונים, וכן הלאה.

הבה נשתמש במדיה ובכלים הגרפיים כדי להזכיר לכולנו שאת עלוני השבת קוראים בהנאה – רק לאחר התפילה.

שלחו אלינו פרסומות ייחודיות ומוצלחות בנושא, וצוות השיפוט של אתר הידברות יחליט על הפרסומת הזוכה. המודעות הטובות ביותר יפורסמו באתר. בנוסף, מעצב/ת המודעה הזוכה יזכה ב-250 ₪ לרכישת סדנאות אינטרנטיות באתר "הקמפוס היהודי".

על המעצבים לציין, יחד עם שליחת המודעה, כי התמונה היא ממקור חינמי, או שנרכשה בתשלום ממאגר תמונות (ולציין גם את שמו של מאגר התמונות). עוד יש לציין במפורש כי המעצב לוקח אחריות על כך שהשימוש בתמונה לא נוגד זכויות יוצרים.

כמו כן, ציינו במפורש, יחד עם שליחת המודעה, האם אתם מעוניינים ששמכם יתפרסם באתר מתחת למודעה ששלחתם, וכן האם לציין בסמוך לשמכם את כתובת המייל שלכם.

כתובת המייל לשליחת המודעות - support@htv.co.il עד לתאריך כ"ב באלול, 22.9.19.

תגיות:תחרותמודעותאיכות הסביבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה