חדשות בארץ

פצועת פיגוע הדריסה בגוש עציון שוחררה מבית החולים

נעם נביס, שנפצעה באורח בינוני בפיגוע הדריסה, תמשיך בטיפול שיקומי בבית החולים הדסה הר הצופים. מצבו של אחיה, שנפצע אף הוא בפיגוע, מוגדר עדיין קשה. אנא עשו חסד והתפללו לרפואת נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה

זירת פיגוע הדריסה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)זירת פיגוע הדריסה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

נעם נביס, הצעירה בת ה- 20 שנפצעה בפיגוע הדריסה בסמוך ליישוב אלעזר שבגוש עציון, שהתרחש לפני למעלה משבועיים (ב- 16 באוגוסט), שוחררה היום (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם בו הייתה מאושפזת.

נביס נפצעה ברגליה ומצבה הוגדר בינוני. היא נותחה על ידי צוות טראומה אורתופדית בהדסה, וכעת תמשיך בטיפול שיקומי בהדסה הר הצופים. אחיה נחום בן ה- 17 נפצע באורח אנוש. בתחילת השבוע שעבר נמסר מבית החולים הדסה עין כרם כי חל שיפור קל במצבו, וכי הוא אינו נמצא בסכנת חיים. עם זאת, מצבו עדיין מוגדר קשה. 

כזכור, המחבל – שהיה מזוהה עם הפת"ח והג'יהאד האסלאמי, ונכלא בעבר בישראל בגין עבירות של טרור עממי – ביצע את פיגוע הדריסה ברכב גנוב, שנשא לוחיות רישוי ישראליות. שוטר, שנסע מאחורי הרכב הדורס בניידת סמויה, ראה אותו סוטה בפראות מהנתיב לעבר תחנת האוטובוס הסמוכה ליישוב אלעזר. הרכב עלה על המדרכה, פגע בשני הצעירים, ולאחר מכן התהפך לתוך התעלה שמאחורי התחנה. השוטר זיהה כי הנהג הדורס מנסה לצאת מהמכונית, ירה לעברו והרג אותו.

עם צאתה מבית החולים הודתה נביס לצוותי הרופאים, האחים והאחיות שליוו אותה לאורך כל הדרך, ולעם ישראל כולו. "מאז הפיגוע, אני מוקפת באנשים שעוזרים. אני עטופה בעזרה, וזה לא מובן מאליו", אמרה בראיון לערוץ 7. היא ציינה כי יציאתה מבית החולים מהווה רק התחלה מבחינתה: "הולכים לשיקום, זה עוד לא הסוף. צריך לראות מה עושים מעכשיו, איך מסתדרים, אבל מקווים לחזור לשגרה במהירות. הכוחות ישנם, לפעמים נופלים ולפעמים קמים. ברוך השם, יצאנו בניסים".

אנא עשו חסד והתפללו לרפואתו השלמה של נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה.

תגיות:פיגוע דריסהגוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה