חלומות

מצמרר: מה חלמה אחותו של הזמר גד אלבז, על סוף העולם?

"פתאום אני שומעת קול שאומר לי: 'מה את רוצה, מה את רוצה, מה את רוצה'. אני נופלת על הברכיים, מתחילה לבכות. אני לא יודעת במה לבחור": מה חלמה מישל אלבז על עולם הבא, ומהן ההחלטות שקיבלה בעקבות החלום?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשמישל, אחותו של הזמר גד אלבז, חזרה מהופעות רק כדי לגלות את הריקנות הגדולה שחיכתה לה בבית - היא ידעה שמשהו בחייה מוכרח להשתנות. 

בתוך תחושת הבדידות הגדולה מחליטה מישל לפנות לרב שלה כדי לבקש ברכה.  "אמרתי לו שאני שרה וכיף לי, אבל למה הריקנות והחוסר סיפוק, למה? ואז הרב אומר לי: 'אני מברך אותך שתחזרי בתשובה'". 

תוך כך היא מספרת לרב שהכירה מישהי שהפכה ברבות הימים ליד ימינה, אך הרב היה תקיף בדבריו: "הבחורה הזו היא נוצריה, והיא מטמאה לך את הנשמה", אמר הרב. "בבקשה ממך, תפסיקי להסתובב איתה, היא לא בשבילך. כל הקווים האדומים שאי פעם שמרת עליהם, את תחצי אותם ללא גבולות", הזהיר. 

ואז ביום שישי אחד, זה קרה: "לפני כניסת שבת אומרת לי אותה בחורה 'מישל, מה יש לך לעשות בבית? בואי, תצאי קצת'. היא הייתה יצר הרע מאוד גדול, שגרם לי לחלל את השבת הקדושה. במוצאי שבת נסעתי במונית, ולא פחות ולא יותר, עשיתי תאונה מאוד קשה. המכונית ממש התנפצה לרסיסים. אני לא יודעת איך ניצלתי... חברים שהיו איתי במונית, כולם נפגעו. הרגשתי שהכל באשמתי".

ואז היא הבינה את מה שניסה הרב לומר לה הרבה קודם לכן. "ממש ראיתי את השם יתברך מול העיניים, והרגשתי שהוא נותן לי סימן".

מישל אלבזמישל אלבז

בנקודה זו מבקשת מישל מהסוכן שלה שייתן לה מנוחה, והוא הסכים לתת לה שבועיים חופש. "עבר שבוע, וליל שבת שוב הגיע", היא משחזרת. "לא רציתי לקום לקידוש, הייתי בעצבות. הלכתי לישון, וחלמתי חלום שהגיע סוף העולם".

בחלומה ראתה אלבז את הסוף, והבינה שכל העולם צריך להגיע לעולם האמת. "התחלתי לראות מים שזורמים, זורמים, זורמים לכיוון שלנו, ומציפים כל אחד בתורו - עד שנעלמת דמותו והוא עולה השמיימה. אני מסתכלת בתמיהה, מה קורה כאן?! ואז הגיע התור שלי, והמים עולים לי לאט לאט ומציפים אותי עד שאני נעלמת. 

"אני רואה חושך, אפילה גדולה שמתוכה אני רואה אור. אור שנמצא ממש מולי. מצד שמאל יוצאים לי כל מיני כלי נגינה, ופתאום אני רואה במה עם שלל מעריצים ומעריצות, ואורות צבעוניים. האור עצום ועטוף ברחמים, והרגשתי שזה האור של השכינה. פתאום אני שומעת קול שאומר לי: 'מה את רוצה, מה את רוצה, מה את רוצה'. אני נופלת על הברכיים, מתחילה לבכות. אני לא יודעת במה לבחור. אותו קול לוחש ואומר 'בתי, איפה שתבחרי שמה את תצליחי. יש לך בחירה אחת בלבד, ואת לא תחזרי מאיפה שבחרת. אני בוכה ובוכה, ובסוף, אני קמה ומחייכת - הלכתי לכיוון של הקדוש ברוך הוא".

כשהתעוררה משנתה, הבינה שקיבלה מסר ענק בחלומה, וביום שבת בבוקר ניגשה היישר לאביה, בני אלבז, כדי לספר לו את דבר החלום. "אני מפריעה לאבא שלי באמצע הקידוש, ואני אומרת לו 'אבא, אתה לא יודע מה עברתי בלילה. אני רוצה לשוב בתשובה'".

באותם רגעים מחליטה מישל שהיא לא רוצה יותר לשיר, לא רוצה יותר להחטיא את המטרה ולהרחיק אנשים מאביהם שבשמיים. "אחי, אמא שלי, אבא שלי, אחיות שלי - כולם מתחילים לרקוד ולשיר 'אשרינו, אשרינו' ואומרים לי 'אשרייך שחזרת'".

למחרת מתייצבת מישל אצל הסוכן שלה, ומודיעה: "אני עוזבת את הכל, אני רוצה לחזור בתשובה. אני מפסיקה לשיר".

תחילה הסוכן מתנגד. "איך נעשה את זה? יש לך קליפ שעומד לצאת, אלבום בדרך, הופעות... הוא לא מבין מה אני אומרת לו, אבל כשהוא רואה שאני מתעקשת הוא קורע לי את החוזה מול העיניים ואומר לי: 'מי אני שאני לא אתן לך לחזור בתשובה?'".

היום שרה מישל לנשים בלבד, ומברכת על הרגע שבו החליטה את ההחלטה הקשה הזו. "הציעו לי הצעה מאוד מפתה, אבל לא היססתי לרגע. החלטתי להמשיך עם בורא עולם, כי ראיתי את הניסים וראיתי את הסימנים, וראיתי כמה שקר יש בעולם. היום יש לי בעל אברך, היום אני שרה לנשים. הקב"ה רק נותן ונותן, תודה לך אבא. תודה לך על הכל", היא מסכמת. 

תגיות:עולם הבאגד אלבזחלומותמישל אלבז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה