פעילות הידברות

סדנאות בבית הידברות: אבחון אירידיולוגי וחשיבה מחוץ לקופסה

בשבועיים האחרונים התקיימו בבית הידברות סדנאות מרתקות ומרשימות לנשים, במגוון נושאים מעניינים. כל מה שהיה שם

  • כ"ד אב התשע"ט
אא

במהלך השבועיים האחרונים התקיימו בבית הידברות ארבע סדנאות מרתקות במיוחד לנשים מכל המגזרים.

הרבה מאד נשים השתתפו בכל אחת מן הסדנאות, ונהנו לקבל כלים, אנרגיות והפתעות מיוחדות, והכל בצורה חווייתית ומהנה במיוחד.

אז מה היה לנו?

  • סדנה לניהול זמן עם הרבנית סילביה ברדה. סדנה חווייתית במיוחד שנתנה המון כלים ומלאה את המשתתפות באנרגיות. בין הנושאים בסדנה: 10 החוקים לניהול יעיל של הזמן שלנו. ומיהו זה שזולל לנו את הזמן?

תגובתה של שמחה, ממשתתפות הסדנה: "וואו איזו סדנא מדהימה! הרבנית סילביה מיוחדת ומלאת אנרגיה ושמחה... נתנה מלא כלים לניצול הזמן בצורה הכי חוייתית שיש. אני מקווה מאוד שאיישם את הכללים וארוויח את הזמן, כי זמן = חיים".

  • סדנת אירידיולוגיה – אבחון דרך גלגל העין – עם הרבנית זוהרה שרביט. בסדנה הנפלאה הזו למדו המשתתפות איך ניתן לצפות את כל אורחות חייהן דרך גלגל העין, וכמובן קבלו גם ידע מקצועי לניהול של אורח חיים בריא.

תגובתה של יונת, ממשתתפות הסדנה: "הרבנית זוהרה שרביט העבירה סדנה בצורה מרתקת. מדהים איך ניתן לראות הכל בגלגל העין, וכמובן שקבלנו כלים לאורח חיים בריא".

 

 

  • סדנת חשיבה יצירתית עם הרב רפאל כהן, מחבר ספר "הפרשה בה נולדת". חשיבה יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסה, מתברר, אינן מסובכות כל כך. המשתתפות למדו טכניקות מרתקות לחשיבה מחוץ לקופסה ולפתרון בעיות. למשל, חשבתם פעם לקחת את הבעיה שלכם – ולהפוך אותה בעצמה לפתרון? נשמע לא מציאותי... אך זה מה שהביא אלינו את מיצי הפירות עם חתיכות הפרי, למשל. במפעל כלשהו בארה"ב התקלקלה המכונה שמסננת את הפירות, וחתיכות פרי נכנסו לבקבוקים. זו היתה בעיה רצינית, אך כאשר ערכו סיעור מוחות במפעל, אחד העובדים הבריק: נשווק את הבקבוקים הללו כמשקה בריאות! ואכן, רף המכירות עלה... זה נקרא "לחשוב מחוץ לקופסה".

תגובתה של מיכל ש', ממשתתפות הסדנה: "היתה חוויה להפעיל את המח ולחשוב מחוץ לקופסה".

  • סדנת גרפולוגיה עם הגרפולוג הרב מאיר בר יהודה. תוך כדי לימוד מרתק על הכתב, ומה צופנת בחובה חתימתו של כל אדם, הוא גם ערך אבחונים למשתתפות במקום. מיותר לציין שהוא קלע בדיוק...

תגובתה של סימונה, ממשתתפות הסדנה: השתתפתי בכל הסדרה של מפגשים מחוץ לקופסה, נהניתי מאוד, והעשרתי את הידע. תודה למיכל ולארגון הידברות. והכי נחמד, שזכיתי בהגרלה שהייתה בסדנת גרפולוגיה – באבחון גרפולוגי מתנה".

הסדנאות כולן היו מעניינות, מחכימות ומלאות ידע, כל אחת בפני עצמה וכולן יחד.

לאירועים נוספים בבית הידברות חייגו 0732221300

תגיות:סדנאותהידברותפעילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה