חדשות בארץ

נמשך המצוד אחר המחבלים, איראן ביצעה ניסוי בטיל חדש

נמשך המצוד אחר חוליית המחבלים שרצחה אתמול את רינה שנרב, ברק תוקף את נתניהו וטוען כי אי-גינויו את טראמפ הוא "התקפלות", איראן ביצעה ניסוי טיל חדש, נשיא ברזיל שולח את כוחות הצבא לכיבוי השרפות באמוזנאס, קוריאה הצפונית שיגרה שני טילים בליסטיים, זריף נפגש עם מקרון והבהיר לו כי ארצו לא מתכוונת לדון מחדש על הסכם הגרעין. כל מה שחשוב לדעת

אא

נמשך המצוד אחר המחבלים. יממה לאחר הפיגוע הקשה סמוך להתנחלות דולב בו נרצחה רינה שנרב בת ה-17, ונפצעו אחיה אביה, ממשיכים כוחות הביטחון במאמצים לאתר את חוליית המחבלים שהטמינה את המטען במעיין בו שהו. לפי דיווחים בתקשורת הפלסטינית, צה"ל עצר שלושה פלסטינים, שניים מהכפר עין עריכ ואחד מהכפר עין קיניא.

בתוך כך, הבוקר חל שיפור במצבו של דביר שנרב שנפצע אתמול באורח קשה בפיגוע, ולאחר הניתוח שעבר אתמול, מצבו יציב והוא ערני. מאות ליוו אתמול את רינה הי"ד למנוחות, בבית העלמין החדש בלוד. אחותה, תמר, ספדה לה: "זכינו להיות לצדך כמעט 17 שנה, ליהנות מהטוב שלך. זכינו ללמוד ממך איך תמיד לחפש תשובות גדולות. החלל שנפער אינו רק במשפחת שנרב, הוא חור שנפער בלב האומה".

ברק נגד נתניהו: "מתקפל לטראמפ". ראש הממשלה לשעבר ומספר 10 ברשימת המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, אמר היום כי ראש הממשלה בנימין נתניהו"מתקפל" לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, "כמו כלבלב - ולא כמו מדינאי". ברק אמר את הדברים באירוע שבתרבות בשהם, במהלכו התייחס לאמירותיו השנויות-במחלוקת של טראמפ, באחת מהן אף טען כי יהודים שמצביעים למפלגה הדמוקרטית הם "לא נאמנים". ברק גם תקף את נתניהו על שלא טרח להתנער מדבריו אלו של טראמפ.

איראן ביצעה ניסוי בטיל חדש. מפקד משמרות המהפכה של איראן, חוסיין סלאמי, הודיע היום כי ארצו ביצעה ניסוי מוצלח בטיל חדש. "המדינה שלנו היא תמיד משמשת זירה לבחינת מגוון מערכות הגנה ואסטרטגיות ויש תנועות בלתי-פוסקות לקראת חיזוק כוח ההרתעה שלנו. אתמול היה אחד הימים המוצלחים של האומה הזו". בדבריו, שהובאו בסוכנות הידיעות תסנים, לא הוסבר באיזה טיל מדובר.

לאחר עשרות אלפי שרפות, ברזיל מתעוררת. בעקבות לחץ בינלאומי כבד, נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, הורה לצבא לסייע למאמצים לכיבוי השרפות המכלות חלקים נרחבים מיער האמזונאס. מוקדם יותר איימו מדינות אירופה כי אם לא יפעל לכיבוי השרפות, הן יבטלו את הסכמי הסחר עם ברזיל. בולסונארו נוהג להאשים את ארגוני הסביבה בהצתות מכוונות של השריפות.

צפון קוריאה ממשיכה להתגרות במערב. בפעם השביעית מאז ששליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, נפגש עם הנשיא טראמפ, ממשיכה המדינה המסוגרת בניסיון שיגור של טילים, והלילה מסר צבא דרום קוריאה כי שכנתה מצפון שיגרה מה שנראה כמו שני טילים בליסטיים קצרי טווח לעבר הים, מול חופה המזרחי. השיגור מגיע ברקע הסיום השבוע של התרגיל המשותף של צבאות ארצות הברית ודרום קוריאה.

זריף נפגש עם מקרון. לאחר דבריו השבוע כי הסכם הגרעין הוא "טוב", שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, נפגש היום עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון, והבהיר לו כי ארצו לא תפתח מחדש את הסכם הגרעין למשא ומתן. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית "אירנ"א", זריף מסר כי הפגישה הייתה "מועילה".

 

תחזית מזג האוויר

מזג האוויר מחר (ראשון) יהיה חם מעט מהרגיל לעונה בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. 

בימי שני ושלישי מזג האוויר יהיה ללא שינוי ניכר.

ביום רביעי צפויה ירידה קלה בטמפרטורות והן תהיינה קרובות לממוצע לתקופה.

תגיות:איראןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה