חדשות בארץ

כתב אישום נגד שני תושבי טמרה: פעלו בשם דאע"ש נגד ביטחון המדינה

אמין יאסין, סטודנט בן 22, ועלי ערמוש, בן 28, נעצרו בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות ביטחון בשם דאע"ש. בכתב האישום שהוגש נגדם נטען כי במסגרת פעילותם לקידום מטרותיו של ארגון הטרור, הם סייעו להפיץ את האידיאולוגיה שלו ואספו תכנים הכוללים שיטות להכנת אמצעי לחימה וביצוע פיגועים

דגל דאע"ש (קרדיט: שאטרסטוק)דגל דאע"ש (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

שני תושבי העיר טמרה שבצפון הארץ נעצרו בחודש שעבר בחשד לביצוע פעילות בשם ארגון דאע"ש נגד ביטחון המדינה. כך הותר היום (חמישי) לפרסום.

העצורים הם אמין יאסין, סטודנט בן 22 הלומד רפואה בסלובקיה, ועלי ערמוש, בן 28. ערמוש נחשד ונחקר כבר בעבר בחשד לביצוע עבירות ביטחון שלהן קשר לארגון "המדינה האסלאמית" (דאע"ש).

מחקירתם של יאסין וערמוש בשב"כ התברר, כי הם תומכים בארגון דאע"ש, ואף רואים את עצמם כשליחיו בדרך להקמתה של ח'ליפות אסלאמית בישראל. במסגרת פעילותם לקידום מטרותיו של ארגון הטרור, סייעו השניים להפיץ את האידיאולוגיה של "המדינה האסלאמית".

עוד עלה מהחקירה, שנוהלה בשב"כ ובמשטרה, כי שני החשודים הורידו למחשביהם קבצים רבים המכילים תכנים משמעותיים של "המדינה האסלאמית". קבצים אלו כללו, בין היתר, הדרכה ושיטות להכנת אמצעי לחימה וביצוע פיגועי טרור.

נגד השניים הוגש היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה. מהשב"כ נמסר כי הוא ימשיך לשתף פעולה עם משטרת ישראל על מנת "לפעול לחשיפת חשודים הפועלים עבור ארגון הטרור 'המדינה האסלאמית'", וכי הוא "ינקוט באמצעי האכיפה הנדרשים במטרה למנוע כל פעילות הפוגעת בביטחון המדינה, לרבות הפצת משנתו של ארגון הטרור 'המדינה האסלאמית' בישראל".

תגיות:דאע"שכתב אישוםטמרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה