חדשות בארץ

לאחר 10 שעות: אותרה גופתו של האברך החרדי שטבע בחוף הדולפינריום

בתום 10 שעות של סריקות בחוף היום בתל אביב, אותרה גופתו של אברך חרדי בן 24 שהותיר אחריו אישה, תינוק בן חודש ופעוט בן שנה וחצי. גיסו של המנוח: "שמעתי אותו קורא לי בשמי, יותר נכון זועק - אך לא יכולתי לעשות דבר"

כוחות ההצלה הבוקר (צילום: פלאש 90)כוחות ההצלה הבוקר (צילום: פלאש 90)
אא

לאחר הדיווח שהתקבל במוקד מד"א אמש (שלישי) בחצות על צעיר שטבע סמוך לחוף הדולפינריום בתל אביב, הבוקר נמצאה גופתו של יהושע בן פז, צעיר חרדי בן 24. הוא הותיר אחריו אישה, תינוק בן חודש ופעוט בן שנה וחצי.

פז נכנס לשחייה לילית יחד עם גיסו, ובשלב מסוים נאלצו להיפרד בשל הזרמים החזקים. "הוא זז ימינה ואני שמאלה", סיפר לצוותי החיפוש. "הצלחתי להיחלץ בעור שיניי, תוך שאני שומע את גיסי קורא לי בשמי, יותר נכון זועק - אך לא יכולתי לעשות דבר. איך שהגעתי לחוף חיפשתי לראות אותו, לאחר סריקה מהירה הבנתי שהוא לא יצא ומיד חייגתי למד"א", הוסיף גיסו של המנוח בריאיון ל'בחדרי חדרים'. ספינות שיטור ימי, יחידת הצוללנים, מתנדבים ומסוק משטרתי שהוזעקו למקום, החלו בסריקות אינטנסיביות לאורך החוף והים, אך לא הצליחו לאתרו. משלא אותרו עקבותיו פנו חבריו במהלך הלילה לרב חיים קנייבסקי, בבקשה כי יעתיר עבורו בתפילה.

רפ"ק ברק אנטוני, מפקד השיטור הימי בתל אביב, סיפר: "סמוך לחצות קיבלנו קריאה על אדם במים, יצאנו מיד למקום עם ספינה של השיטור הימי, ביצענו סריקות נרחבות אחרי הטובע. עצרנו את הסריקות בלילה בשל תנאי הים הקשים שסכנו את הצוללים. בבוקר עם אור ראשון חידשנו את הסריקות עם מתנדבי יחידת להבה, צוללני הדרום ומתנדבי זק"א ובסוף הסריקות איתרנו את הנעדר. מדובר במקום אסור לרחצה, שבו אין שירותי הצלה".

פרמדיק מד"א דניאל גוס סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום, הגענו צוות ניידת טיפול נמרץ וראינו בחוף צעיר שהיה נסער. הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסוים שמע את חברו צועק ומיד לאחר מכן נעלם במים".

הפרמדיק הוסיף ואמר כי הצעיר "סיפר שיצא להזעיק עזרה ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה ביצעו חיפושים. הבוקר סמוך לשעה 10 צוות מד"א שנכח במקום האירוע חבר לשיטור הימי שמשה מהים צעיר כבן 25 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו".

תגיות:דולפינריוםטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה