חדשות בארץ

ליברמן: "נתניהו פרזנטור מצוין אבל חלשלוש"

"שוב אנחנו ניצבים מול התנהלות מופקרת של ראש הממשלה שברגעים אלה נוסע לאוקראינה לצלם סרטי תעמולת בחירות", הטיח היום יו"ר ישראל ביתנו בראש הממשלה נתניהו שנאבק על קולות עולי ברית המועצות. לשיטת ליברמן, "זו פעם ראשונה, למיטב זכרוני, שאחרי ירי של שלוש רקטות צה"ל לא הגיב אפילו למראית עין בהוראה ישירה של ראש הממשלה ושר הביטחון"

נתניהו וליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)נתניהו וליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

כשברקע ביקורו הצפוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאוקראינה כחלק ממאבקו לכבוש את קולותיהם של עולי ברית המועצות, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, עלה היום (ראשון) למתקפה חריפה נגד נתניהו, אותו האשים בהידרדרות המצב הביטחוני. "בנימין נתניהו הוא פרנזטור מצוין, קמפיינר מעולה, אבל מנהיג חלש, חלשלוש, חסר מנהיגות וחסר יכולת לקבל החלטות ברגעי משבר אמיתיים", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו.

שר הביטחון לשעבר התייחס להתחממות בדרום וניסיון החדירה אמש של 4 מחבלים אל תוך שטח ישראל. "שוב אנחנו ניצבים מול התנהלות מופקרת של ראש הממשלה שברגעים אלה נוסע לאוקראינה לצלם סרטי תעמולת בחירות, בזמן שתושבי הדרום הם בני ערובה למצב הביטחוני", כתב ליברמן. "מה שקרה בשבוע האחרון הוא חסר תקדים. זו פעם ראשונה, למיטב זכרוני, שאחרי ירי של שלוש רקטות לעבר שדרות וניסיון חדירה, צה"ל לא הגיב אפילו למראית עין בהוראה ישירה של ראש הממשלה ושר הביטחון".

בגזרה הדרומית נרשמה בחודש האחרון התחממות ניכרת, כאשר רק בסוף השבוע נרשמו שלוש תקריות, בהם שיגור הרקטה בערבו של יום שישי, שיגור 3 רקטות במוצאי השבת, וניסיון החדירה הלילה של חוליית מחבלים שחוסלה בעת שניסתה לחצות את גדר המערכת בצפון רצועת עזה.

בחמאס שיבחו את ניסיון החדירה הכושל, ואיימו כי "הכעס והזעם בהם נתונים בני עמנו יתפוצצו בפני הכיבוש אם לא יוסר הכתר מרצועת עזה וייפסקו פשעיו והטרור המאורגן והפריצות החוזרות ונשנות למסגד אל-אקצא". דובר חמאס, עבד א-לטיף קאנוע, הוסיף כי "הכיבוש הציוני ממשיך להשתמש בכוח מופרז ולבצע פשעים מאורגנים נגד בני עמנו הפלסטיני וצעיריו המורדים נגד המצור והטרור בירושלים, הגדה המערבית ורצועת עזה. פשע מתועב חדש שביצע הכיבוש בהריגת ופציעת ארבעה צעירים מתמרדים משקף את התנהגותו הברברית נגד בני עמנו והוכחה לפשעיו הנפשעים".

בג'יהאד האסלאמי ציינו גם הם כי "הכיבוש הציוני נושא באחריות המלאה לפשעיו נגד העם הפלסטיני". לפי ארגון הטרור, הריגת ארבעת המחבלים היא "פשע נגד צעירים זועמים נגד הטרור והתוקפנות המסלימה, נגד המצור המתמשך והפריצות היומיות למסגד אל-אקצא, התוקפנות על האסירים והבנייה בהתנחלויות. אנחנו עומדים מול הפשעים הללו ומדגישים את זכות עמנו להתנגד לכל סוגי התוקפנות הציונית". חרף הודעת השניים, אף ארגון עזתי לא נטל אחריות לאירוע, ובמערכת הביטחון בוחנים אם חמאס אחראי לתקרית או שמא מדובר בפעילים עצמאיים שפרשו מהארגון, בדומה לפיגועים הקודמים.

תגיות:אביגדור ליברמןבחירות 2019ההתחממות בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה