חדשות בארץ

נס נוסף: פעוטה כבת שנה ננעלה ברכב בבני ברק וחולצה במצב קל

יום לאחר שפעוטה חולצה מרכב נעול בבני ברק, נמנע פעם נוספת אסון בעיר כאשר אב חילץ את בתו בת השנה מרכב המשפחה שננעל לאחר שהמפתחות נותרו בפנים. גם הפעם, בחסדי שמיים, הפעוטה נפגעה באורח קל בלבד

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

פעוטה כבת שנה חולצה היום (שלישי) מרכב בבני ברק, לאחר שמפתחות הרכב נותרו בתוכו והיא ננעלה בפנים. אביה של הפעוטה שבר את אחד החלונות של הרכב והוציא את בתו, שבחסדי שמיים נפגעה באורח קל בלבד.

מוישי פרנצוויז, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "האבא שבר את חלון הרכב והוציא את הפעוטה, שננעלה ברכב כשהמפתחות בפנים. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני, כשהיא סובלת מאיבוד נוזלים וחשד למכת חום. האבא ששבר את החלון נפצע אף הוא באורח קל לאחר שנחתך בגפיו במהלך שבירת החלון לחילוץ הפעוטה".

כזכור, אתמול חולצה פעוטה כבת שנה מרכב נעול ברחוב הגר"א בבני ברק, לאחר ששהתה בו כשעה וחצי. בן שמואל כהן, צעיר כבן 20 שעבר במקום במסגרת יום עבודתו, שבר את אחד מחלונות הרכב כדי לחלצה. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לפעוטה טיפול רפואי, ופינו אותה במצב קל לבית החולים תל השומר כשהיא בהכרה מלאה. כהן נפצע באורח קל משברי זכוכית.

כהן סיפר לאחר מכן לכאן חדשות: "שמענו אותה בוכה, והבכי הזה היה פשוט מזעזע. תוך מספר שניות, בלי לחשוב פעמיים, רצתי, לקחתי את הפטיש מהמשאית. רק בפעם השלישית הצלחתי לשבור את החלון של הרכב".

"כשפתחנו את החלון, ממש ראו על הילדה שהיא קלטה שניצלה", הוסיף כהן. "היא הייתה עם פנים מאוד אדומות. השערות שלה עמדו, פשוט מזיעה. מראה ממש מזוויע. זה פשוט נס מה שהיה שם, ואני בסך הכל שליח של השם".

חובש בכיר במד"א, מאיר רוטנשטיין, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את התינוקת בזרועותיו של בן משפחה, כשהיא סובלת מסימני התייבשות קלה. סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב במשך יותר משעה. היא הייתה בהכרה מלאה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור והשגחה. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית חולים, כשמצבה קל".

תגיות:בני ברקחילוץרכב נעול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה