חדשות בארץ

"ניסיתם להחביא אותו, אז שמנו אותו על שלטים": בליכוד חושפים את אבי ניסנקורן

בליכוד סבורים כי בכחול לבן מתאמצים להסתיר את אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות לשעבר והמעומד לתפקיד שר האוצר, והבוקר החלו בקמפיין שנועד להבליט את נוכחותו ברשימת המפלגה לכנסת: ניסיתם להחביא את יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המועמד שלכם לתפקיד שר האוצר, אז שמנו אותו על שלטי חוצות". בכחול לבן לא נשארו חייבים והצביעו על נוכחותה הדלה של מירי רגב בקמפיין: "במהלך השבוע הקרוב נמשיך לחפש אותה מתוך דאגה אמתית לשלומה ולשלום המדינה שלנו"

ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מטה הקמפיין של הליכוד פרסם הבוקר (שני) שלטי חוצות המציגים את יו"ר ההסתדרות לשעבר ומספר 5 ברשימת כחול לבן, אבי ניסנקורן, תוך הטעייה כי מדובר בקמפיין של כחול לבן, כאשר בכותרת השלט נכתב "שר האוצר הבא". המהלך נעשה כחלק מההבנה כי בכחול לבן מנסים להסתיר את ניסנקורן שדוגל בהעצמת כוחם של ועדי ההסתדרות.

בליכוד מיהרו להצהיר כי הם אחראים לקמפיין, והסבירו: "לפיד וגנץ, סידרנו לכם. ניסיתם להחביא את יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המועמד שלכם לתפקיד שר האוצר, אז שמנו אותו על שלטי חוצות. בבחירות הקרובות הציבור יחליט בין מנהיגות חזקה של נתניהו – עם כלכלה חופשית וצומחת – לבין רוטציה חלשה של לפיד וגנץ, עם כלכלת הסתדרות ושביתות".

במטה כחול לבן לא נשארו חייבים וטענו כי גם במפלגת השלטון נוהגים להסתיר מועמדים לרשימה לכנסת. בקמפיין תגובה הבוקר של צעירי כחול לבן, הלכו הפעילים לביתה של שרת התרבות ובכירת הליכוד, מירי רגב, כשהם נושאים שולטים השואלים "מירי רגב איפה את?"

הקמפיין צפוי להימשך לאורך השבוע, במסגרתן "יחפשו" הפעילים את רגב, זאת לנוכח נוכחותה הדלה של השרה בקמפיין מפלגתה.

ראש מטה הצעירים בכחול לבן, איתי סיני, מסר: "מירי רגב ירדה מתחת לרדאר ואף אחד לא יודע מה קורה איתה או עם המשרד שעליו היא אמונה", אמר.

"אנחנו דורשים תשובות ורוצים לדעת מה מירי מתכננת לעתיד המדינה", המשיך סיני. "למה העלימו אותה מקמפיין הבחירות ולמה אין שום תכניות עתידיות שהיא מציעה מצידה לתחום שעליו היא אמונה? במהלך השבוע הקרוב נמשיך לחפש אותה מתוך דאגה אמתית לשלומה ולשלום המדינה שלנו".

הפעילים הגיעו לביתה של השרה עם מגאפונים: "בוקר טוב מירי", צעקו לעבר ביתה. "באנו לחפש אותך, מישהו מחביא אותך. שרת התרבות שלנו לא נמצאת וזה קשה לנו". צוות המאבטחים של שרת התרבות הזעיק את כוחות המשטרה שהרחיק את הפעילים מהמקום.

משלכתה של רגב נמסר בתגובה: "השרה רגב היא חלק בלתי נפרד מקמפיין הליכוד - כך היה וכך ימשיך להיות".

בהמשך כתבה רגב בחשבון הטוויטר שלה כי "אני מבינה שהתגעגעתם אליי". היא הוסיפה כי "מצפות לכם הפתעות בדרך. צר לי שלא הייתי בבית בזמן ההפגנה להציע לכם כוס מים קרים".

תגיות:מירי רגבאבי ניסנקורןבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה