חדשות בארץ

אביו של דביר שורק הי"ד: צר לנו שהמחבלים נתפסו חיים

בעקבות מעצרם של החשודים בביצוע הרצח של דביר שורק הי"ד, הודה אביו לכוחות הביטחון על הפעולה המהירה לתפיסת המחבלים, אך הביע צער על שנלכדו בחיים: "נשתדל שלא לראות אותם, לא כעת ולא במשפט"

יואב שורק, אביו של דביר הי"ד, אתמול(צילום: פלאש 90)יואב שורק, אביו של דביר הי"ד, אתמול(צילום: פלאש 90)
אא

יואב שורק, אביו של דביר הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה בגוש עציון, הודה הערב (מוצאי שבת) לכוחות הביטחון על מעצרם של החשודים ברצח בנו.

"אנחנו מודים לכוחות הביטחון על הפעולה המהירה לתפיסת המחבלים, אף שצר לנו שנתפסו חיים", אמר האב. "אנו שמחים שדביר לא ראה את פני רוצחיו, וגם אנחנו נשתדל שלא לראות אותם, לא כעת ולא במשפט".

"העיקר המוטל על כוחות הביטחון הוא סיכול ומניעת פיגועים, ואנחנו מבקשים לחזק את ידיהם במלאכה קשה זו", הוסיף שורק.

מוקדם יותר הערב הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של כוחות צה"ל, שב"כ, משטרה ומג"ב, נעצרו שני חשודים בכפר בית כאחל, צפונית לחברון. העצורים הם תושבי הכפר: נציר סאלח חליל עצאפרה, פעיל חמאס יליד 1995, ובן דודו קאסם עארף חליל עצאפרה, יליד 1989. הם הופתעו על ידי הכוחות ולא גילו התנגדות למעצר.

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, שיבח את כוחות הביטחון על לכידת הרוצחים בתוך 48 שעות: "בשנים האחרונות כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים הפלסטינים שפגעו בישראלים, והיום הם עשו זאת שוב. נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות".

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, הגיב על תפיסת המחבלים: "ידע כל מחבל נתעב, שידה הארוכה של ישראל תשיג אותו בכל מקום ונבוא איתו חשבון. אני מברך את כוחות צה"ל והשב"כ על פעילותם המהירה לתפיסת רוצחי דביר שורק הי"ד".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר: "כוחות הביטחון שוב הוכיחו נחישות ומקצועיות כשעצרו את החשודים ברצח דביר שורק ז"ל ומנעו פיגוע בעל השלכות אסטרטגיות קשות בעוטף עזה. זוהי עוד הוכחה ליכולות המבצעיות של צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל".

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כל הכבוד לכוחות הביטחון, שהשלימו במהירות את משימתם ותפסו את רוצחי החייל דביר שורק הי"ד. משימת הדרג המדיני טרם הושלמה – לעשות הכל כדי למנוע את הרצח הבא".

ראש המועצה האזורית מטה בנימין, ישראל גנץ, אמר: "הוצאנו את השבת והכנסנו את הצום עם הידיעה על תפיסתם של המרצחים השפלים של דביר יהודה שורק הי"ד. אנו מודים לאנשי כוחות הביטחון על הפעילות המהירה, גם אם באותה נשימה שותפים לצערו של יואב, אבא של דביר, שהמחבלים נותרו בחיים".

תגיות:פיגועדביר שורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה