חדשות בארץ

הותר לפרסום: כוחות הביטחון עצרו שני חשודים ברצח דביר שורק הי"ד

בתום מצוד נרחב של שתי יממות, הוביל שירות הביטחון הכללי את לוחמי הימ"מ לכפר הפלסטיני בית כאחל שבאזור חברון, שם נעצרו חשודים בפיגוע הדקירה בו נרצח דביר שורק הי"ד. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "משבח את השב"כ וכוחות הביטחון, נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות"

דביר שורק הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)דביר שורק הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

כוחות הביטחון עצרו הלילה (שבת) שני חשודים ברצח החייל דביר שורק הי"ד. כך הותר הערב לפרסום.

שירות הביטחון הכללי הוביל הלילה את לוחמי הימ"מ לכפר הפלסטיני בית כאחל, צפונית לחברון, שם נעצרו שני החשודים. אשתו של אחד החשודים וגבר נוסף נעצרו בחשד שסייעו למחבלים. בחסדי שמיים, המעצרים בוצעו ללא נפגעים לכוחותינו.

העצורים הם פעילי חמאס תושבי הכפר בית כאחל: נציר סאלח חליל עצאפרה, יליד 1995, וקאסם עארף חליל עצאפרה, יליד 1989. השניים לא נעצרו בעבר. הם הועברו לחקירה בשב"כ.

לוחמי צה"ל החרימו את רכבם של החשודים, שעל פי החשד שימש אותם לביצוע הפיגוע.

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך ביצוע המעצר התפתחה הפרת סדר אלימה בכפר, בהשתתפות כ- 100 פלסטינים שיידו אבנים לעבר הכוחות. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

בתגובה למעצרם של הרוצחים, אמר הערב ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו: "אני משבח את השב"כ וכוחות הביטחון שלכדו את רוצחיו של דביר שורק ז"ל תוך 48 שעות. בשנים האחרונות כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים הפלסטינים שפגעו בישראלים, והיום הם עשו זאת שוב. נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות".

תגיות:צה"לימ"מדביר שורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה