חדשות בארץ

נתניהו: "נתפוס את המרצחים, זה לא ייקח הרבה זמן"

ראש הממשלה אמר כי כוחות הביטחון מתקדמים במצוד אחרי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד: "אנחנו בדרך לשם". ביחס למצב בדרום, אמר נתניהו כי הוא מוכן להגיע להבנות עם חמאס כדי להגיע לשקט, אך "אנחנו ערוכים למערכה רחבה, האגרוף מוכן"

נתניהו בזירת הפיגוע, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו בזירת הפיגוע, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שישי) למרדף שמנהלים כוחות הביטחון אחר חוליית המחבלים, שרצחה שלשום את דביר שורק הי"ד בפיגוע בגוש עציון: "אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים האלה", אמר נתניהו בשידור חי בחשבון הפייסבוק שלו. "לפי דיווח שקיבלתי לפני שעה קלה, אנחנו בדרך לשם. זה לא ייקח הרבה זמן. אנחנו נבוא איתם חשבון".

"אלה שרוצים לסלק אותנו מכאן עדיין קיימים, ואנחנו נאבקים על מקומנו ועל ארצנו כל הזמן", הוסיף נתניהו. "ארץ ישראל נקנית בייסורים, ומשפחת שורק הנפלאה – שאיבדה גם את הסבא, הרב הרלינג, ועכשיו את הנכד דביר – משלמת מחיר יקר מאוד".

בתשובה לשאלת אחד הגולשים בנוגע לאפשרות למבצע צבאי נרחב בעזה, אמר ראש הממשלה: "כולם מבינים שאנחנו ערוכים למערכה רחבה, אם נצטרך. זה לא מלים בעלמא. יש כמה אנשים שמכירים את העובדות, אפילו כמה מיריביי הפוליטיים, כי הם יושבים בוועדות מאוד מסווגות".

נתניהו ציין כי הוא מוכן גם להגיע להבנות עם חמאס על מנת להשיג שקט בדרום, אך הבהיר כי האופציה הצבאית נמצאת כל הזמן על השולחן: "עדיף בעיניי לא להיכנס ברגע למערכה גדולה – יש לזה תמיד מחיר, בקרב תמיד נאלצים לשלם. לפעמים אין ברירה אלא לשלם את המחיר, אבל אם אתה לא חייב לשלם אותו ותשיג את השקט גם כך – עדיף. אם לא – האגרוף מוכן".

בתוך כך, הבוקר הפגינו עשרות אנשים מול בית ראש הממשלה בירושלים, בדרישה להשיב את חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול הי"ד המוחזקים בידי חמאס. זהבה שאול, אמו של אורון, נשאה דברים במקום ותקפה את נתניהו: "אתה שלחת אותו למבצע 'צוק איתן', ועליך חלה האחריות להחזיר אותו. אתה לא יכול להתחמק מזה, אתה לא יכול לברוח מזה. אני אומרת לך: אם אתה לא מחזיר אותו – אני  ארדוף אחריך לכל מקום שתלך. לא אשחרר אותך. הבטחתי שאחזיר את אורון, גם על ארבע אם אצטרך. קח את זה לתשומת לבך, ויפה שעה אחת קודם".

"לאן שתלך אתה תראה אותי, עד שיימאס לך", הוסיפה שאול, "עם כל זה שמצב בריאותי לא תקין. הבטחתי לבעלי הרצל שאני אעשה הכול כדי להחזיר את אורון".

תגיות:חמאסרצועת עזהפיגועזהבה שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה