חדשות יהדות

ישי ריבו שוב ריגש את הרשת: "הדאגה של העם הזה לכל יהודי בצרה - ראויה להערצה"

הרשת מצדיעה לישי ריבו לאחר שנענה לפוסט מרגש, והגיע לעשות מצוות ביקור חולים מיוחדת אצל בחור בשם יוסף - שנפצע באורח קשה במהלך טיול באמסטרדם

ישי ריבו ישי ריבו
אא

השבוע הצליח הזמר ישי ריבו לרגש את הרשת, לאחר שנענה לפוסט מרגש והגיע לעשות מצוותביקור חולים מיוחדת אצל בחור בשם יוסף - שנפצע באורח קשה במהלך טיול באמסטרדם. 

הבקשה המיוחדת מיוסף התפרסמה בסרטון מיוחד שבו הוא נראה כשהוא מדבר בקושי ממיטתו שבבית החולים, ואומר כך: "צופים יקרים, אני רוצה לספר לכם משהו קטן ממה שעבר עליי בשבוע וחצי האחרונים. הלכנו עם שלושה חברים לאמסטרדם, ועברתי שמה תאונה קשה מאוד. הגעתי אחרי זה למלא מלא מסקנות. אני ראיתי דברים שהלוואי שיכולתי לחזק את כולם ולהסביר להם, אבל אני המקור הראשון אם אני אומר לכם שראיתי אז ראיתי. השתתק לי כל הגוף. אני משותק ולא מסוגל להרגיש את ההמשך של הגוף".

בסרטון מספר יוסף כי הרופאים המקומיים בבית החולים באמסטרדם - לא נתנו לו הרבה תקוות. "אבל לנו יש אלוקים, והוא יכול להחזיר לי הכל. התפילות של כולם עוזרות לי, ואני מתחיל לאט לאט להזיז את הגוף קצת יותר".

לדבריו, השירים שהוא שומע משמחים אותו, ונותנים לו כוח להאמין שגם הבלתי יאומן יכול לקרות, אם יש תקווה, ופה בארץ ישראל - התקווה מורגשת הרבה יותר מאשר באמסטרדם. "אני רוצה שתדעו שאלוקים שומר על כולם. אני בקלות יכולתי למות, והוא לא נתן לי למות. הוא פשוט השאיר אותי בכוח חי, אין לי דרך איך להסביר את זה. אני משותק ולא נשבר לי כלום בפרצוף ולא בגוף. אני רוצה משהו שלא היה לי באמסטרדם - רוגע נפשי. מישהו שיהיה איתי פה, וישיר לי קצת. כל מי שיבוא זה טוב, אבל אתם יודעים שאני הכי אוהב את ישי ריבו", אמר. 

עד מהרה התפרסם הסרטון ברשתות החברתיות, והגיע גם לריבו שהחליט להיענות לבקשה ולהגיע לבית החולים. את הסרטון מהביקור המרגש פרסם ריבו בעמוד הפייסבוק שלו, לצד מסר לגולשים: "תודה שזיכיתם אותי. הסיפור המצמרר של יוסף והנס שהוא חווה - חיזקו אותי בטירוף", כתב ריבו מיד לאחר הביקור והוסיף כי "הדאגה של העם הזה לכל יהודי בצרה - היא פשוט ראויה להערצה. מאתמול אני לא מפסיק לקבל הודעות תיוגים ושיתופים, רק כדי שאבוא ל20 דקות לשיר ולשמח קצת את יוסף. גאה להיות חלק מכם. לא הייתי מתחלף בחיים עם כל לשון ואומר באשר היא, ומי שחושב אחרת זה בסדר. אנחנו דנים אותו לכף זכות. רפואה שלימה ליוסף", סיכם. 

תגיות:ישי ריבוקידוש השם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה