חדשות בארץ

משפחת גולדין לנתניהו: לא להחזיר את גופת המחבל לעזה

פרופ' שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין הי"ד, שוחח הבוקר בנושא עם מתאם השבויים והנעדרים ועם המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, ודרש שלא להחזיר את גופת המחבל שחדר לשטח ישראל ופצע שלושה חיילים

שמחה גולדין ליד תמונת בנו הדר (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין ליד תמונת בנו הדר (צילום: פלאש 90)
אא

פרופ' שמחה גולדין, אביו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין הי"ד, שוחח הבוקר (רביעי) עם מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, ועם מזכירו הצבאי של ראש הממשלה, תת-אלוף אבי בלוט, ודרש מהם כי ישראל לא תחזיר לעזה את גופתו של מחבל חמאס שחוסל הלילה בתקרית החדירה לשטח ישראל.

ממשפחת גולדין נמסר: "פנינו הבוקר בנושא זה על מנת להבטיח כי ממשלת ישראל לא תחזור על טעויות העבר ותשחרר לקבורה גופת מחבל חמאס, בעוד חיילי צה"ל והאזרחים הישראליים ממשיכים להיות מוחזקים בעזה. ממשלת ישראל בראשות נתניהו כבר השיבה ב- 5 השנים האחרונות גופות מחבלים מזוהים עם חמאס, למרות החלטות הקבינט בעניין זה והחלטות בג"ץ שפסקו כי עליה למלא אחריהן".

במצבו של קצין צה"ל שנפצע הלילה בתקרית בגבול עזה חל שיפור. עם הגיעו לבית החולים סורוקה בבאר שבע הוא נותח, ולאחר התאוששות הועבר למחלקה האורטופדית. שני הלוחמים שנפצעו באורח קל בחילופי האש עם המחבל שוחררו כבר לבתיהם.

בתקרית האש הלילה, המחבל חצה את גדר המערכת כשהוא חמוש ברובה קלצ'ניקוב וברימונים. הוא פתח באש לעבר לוחמי גולני והשליך לעברם לפחות רימון אחד. כוח נוסף של גולני שהגיע למקום איתר את המחבל וחיסל אותו במרחב הסוללות. במהלך האירוע הותקפה עמדת חמאס באזור ח'אן יונס על ידי טנק. מספר צירים נחסמו, וכוחות תגבור הגיעו כדי לאבטח את היישובים הסמוכים.

בעזה מדווחים כי המחבל הוא האני אבו סלאח. אחיו פאדי נהרג במאי 2018 מאש חיילי צה"ל, במהלך אחת מתהלוכות השיבה של הפלסטינים לעבר גדר המערכת. דובר צה"ל, רונן מנליס, אמר כי ההערכה היא שהמחבל פעל באופן עצמאי. המחבל, שהיה לבוש מדי חמאס, השתייך לכוח הריסון של ארגון הטרור המוצב באזור הגבול.

תגיות:חמאסרצועת עזהשמחה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה