חדשות בארץ

בן 71 נתפס בנהיגה על משאית פול טריילר – ללא רישיון

תושב יפו, בן 71, שנהג על משאית פול טריילר במשקל 48 טונות, נעצר לבדיקה על ידי שוטרי אגף התנועה. למרות ניסיון ההתחזות שלו לאדם אחר, השוטרים גילו כי לא רק שרישיון הנהיגה שלו נפסל, אלא שהוא מעולם לא הוציא רישיון על משאית

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

שוטרי אגף התנועה של המשטרה, שביצעו אתמול (שני) פעילות אכיפה על כביש 40, עצרו בסמוך למחלף לוד נהג משאית פול טריילר לבדיקה. ממצאי הבדיקה הראשוניים העלו כי דיסקת הטכוגרף שברכב לא הוחלפה במשך שבוע.

הנהג, שהתבקש לאחר מכן להציג תעודות מזהות, הציג רישיון נהיגה של נהג אחר שדומה לו, בניסיון להסוות את זהותו. השוטרים הבינו כי מדובר במתחזה, ולאחר חקירה נדהמו לגלות כי הנהג שלפניהם לא הוציא מעולם רישיון על משאית. עובדה זו לא הפריעה לו, כאמור, לנהוג על משאית פול טריילר במשקל של 48 טונות.

עוד התברר, כי רישיון הנהיגה של הנהג – תושב יפו, בן 71 – פסול ופג תוקף כבר למעלה משנה.

לאור העבירות שיוחסו לנהג, המשאית הושבתה לאלתר והועברה למגרש האחסנה. הנהג הוזמן לחקירה ביחידת הבוחנים, בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים, עם הזמנה לדין לשיפוט מהיר.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת המאבק בקטל בדרכים אגף התנועה פועל, ללא לאות, לאיתור והבאתם לדין של נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש. נהיגה במשאית דורשת מיומנות וניסיון, לשם בטיחות הנהג וכלל משתמשי הדרך. הנהיגה במשאית ללא רישיון מהווה הפרה בוטה של החוק, ואף סכנה ממשית לנהג והסובבים אותו, על כן משטרת ישראל מבצעת אכיפה ממוקדת, בדגש לכלי רכב כבדים, במטרה להגביר את תחושת הביטחון לציבור משתמשי הדרך והרחקת הנהגים המהווים סכנה בכבישים".

תגיות:רישיוןמשאיתאגף התנועה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה