חדשות בארץ

תיעוד: 9 פצועים בהתהפכות מיניבוס של שב"ס בצומת התשבי

רכב הסעות של שב"ס פגע במכונית שנכנסה לצומת מכיוון אחר, התהפך ופגע לאחר מכן ברכב נוסף. הפצועים הועברו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון בחיפה. מצבו של אחד מהם מוגדר קשה

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

תאונה קשה בצפון: רכב הסעות של שירות בתי הסוהר התהפך היום (שני) בצומת התשבי, בכביש 70, צפונית ליוקנעם. מצלמת נתיבי ישראל תיעדה כיצד המיניבוס, בו נסעו חמישה לוחמי יחידת נחשון ושני עצורים, נכנס לצומת, פוגע במכונית פרטית שהגיעה מכיוון אחר, מתהפך ופוגע לאחר מכן ברכב פרטי נוסף.

(סרטון: נתיבי ישראל)

חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהוזנקו לזירת התאונה, העניקו טיפול רפואי ל- 9 פצועים ופינו אותם לבתי החולים רמב"ם ובני ציון בחיפה. מצבו של אחד הפצועים, גבר כבן 50, מוגדר קשה, עם פגיעה רב-מערכתית, והוא מורדם ומונשם. גבר כבן 45 נפצע באורח בינוני, והוא סובל מחבלות בגפיים. 7 בני אדם נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני.

פראמדיק מד"א, לביב והבי, סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הרכב המסחרי היה הפוך על צידו על אי התנועה, ובסמוך אליו 2 רכבים פרטיים עם פגיעות פח קשות. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 50, היה מחוסר הכרה ברכבו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה, ופינינו אותו במצב קשה ויציב לבית החולים רמב"ם. גבר כבן 45, שנפגע באורח בינוני, התהלך בזירה כשהוא סובל מפציעה מדממת בגפיים, הענקנו לו טיפול שכלל חבישה ועצירת דימומים, והוא פונה לבית החולים באמבולנס של מד"א. 7 פצועים נוספים שנפגעו באורח קל עד בינוני, בהם 2 גברים שנלכדו ברכב המסחרי וחולצו בסיוע כוחות הכיבוי, פונו גם כן לבית החולים לאחר בדיקות רפואיות בשטח".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בעקבות התאונה, המשטרה חסמה את כביש 722 לתנועת כלי רכב לכיוון דרום. שוטרי אגף התנועה מכווינים את התנועה לדרכים חלופיות. במשטרה החלו בבדיקת נסיבות התאונה.

מדוברות דובר נתיבי ישראל נמסר: "לפני מספר דקות נוטר, במרכז ניהול התנועה הלאומי של חברת נתיבי ישראל, רכב שחצה את הצומת ברמזור אדום, וכתוצאה מכך גרם לתאונת דרכים קשה בה התהפך רכב הסעות של שב''ס". בנתיבי ישראל הוסיפו והפצירו בנהגים לקחת אחריות: "אף תשתית לא תחליף את הגורם האנושי. שנייה של היסח דעת עלולה לעלות בחיי אדם בחייהם של היקרים לנו מכל".

תגיות:תאונת דרכיםצומת התשבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה