חדשות בארץ

אדלשטיין: שלטון הימין בסכנה – עלולים לקבל אוסלו ג’

על רקע הקשיים המתגלעים במשא ומתן לאיחוד בין המפלגות שמימין לליכוד, הביע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את חששו מפני שאננות שעלולה להוביל לאובדן השלטון: "אני מנסה לזעוק, מתוך השאננות יכולות להתפתח תופעות שכולנו אחר כך נבכה עליהן, אבל כבר יהיה מאוחר מדי"

אדלשטיין (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)אדלשטיין (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזהיר אמש (רביעי) מפני שאננות במחנה הימין, שעלולה להותיר אותו מפוצל ולגרום להפלת הממשלה. בטקס פרס כץ, שנערך בירושלים, אמר אדלשטיין: "אני מאוד מודאג. האויב הגדול ביותר של הציבור שלנו הוא השאננות. היא מובילה אותנו לדקויות ולדיונים על אורכה של ציצית וגודלה של כיפה".

"כשגרתי בנווה דניאל, קיבלתי כל ערב משלחות בעד הקמת תלמוד תורה ביישוב ונגד הקמה. ויכוח כזה לפעמים עצוב, לפעמים משעשע. כשהעניין מגיע לשדה הפוליטי – והוא מגיע לשם מתוך שאננות – זה מתחיל להיות מאוד מסוכן".

דבריו של אדלשטיין נאמרו על רקע הקשיים המתגלעים במשא ומתן לאיחוד בין המפלגות שמימין לליכוד. "אני מנסה לזעוק", הוסיף, "שלטון הימין בסכנה, ואנשים פשוט לא מבינים את זה. אני מנסה לזעוק שאם אנחנו ניכשל במועד ב' – לא נקבל מועד ג' אלא נקבל אוסלו ג'. ממשיכים להתווכח אם זה יכול להשתלב עם זה, ואם זו יכולה להשתלב שם".

אדלשטיין הדגיש כי אינו מתכוון לתת עצות פרקטיות כיצד לבצע את האיחוד במחנה הימין: "אני מקום ראשון בפריימריז בליכוד ולא מתערב במפלגות אחרות. אבל אני מבקש שאנשים יישבו ברצינות. מתוך השאננות יכולות להתפתח תופעות שכולנו אחר כך נבכה עליהן, אבל כבר יהיה מאוחר מדי".

תגיות:יולי אדלשטייןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה