פעילות הידברות

הימנעות מגזל – זו המודעה שזכתה בפרס

הרבה מודעות מוצלחות על נושא הגזל התקבלו במערכת, אבל לבסוף התקבלה ההחלטה על המודעה הזוכה. היכונו לתחרות הבאה

  • כ"א תמוז התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לא מעט מודעות בנושא הגזל הגיעו למערכת הגיעו למערכת בעקבות תחרות הגרפיקה האחרונה. המודעות הראו עד כמה נושא הגזל, על כל גווניו, חשוב לציבור, ועד כמה ניתן וגם צריך להעמיק אותו.

3 המודעות שקבלו את הדירוג הגבוה ביותר הן:

מקום שלישי: אריאל ארמוזה, המודעה ברורה ונקיה, וממחישה בצורה ברורה: אם היתה מצלמה במקום, הייתם גוזלים? אז זכרו שכל העולם "מצולם". כל הזמן.

(קרדיט: אריאל ארמוזה)(קרדיט: אריאל ארמוזה)

מקום שני: ניצוץ הפקות. התחום של גזל בעבודה הוא נישה ספציפית וחשובה בנושא הכללי של הגזל, והמודעה ממחישה בבירור את "שולחן העבודה" שלנו, ואת ה"בוס" – זה שבעבודה וזה שבשמים, שצופה פנו ומזכיר לנו שלא לבזבז את שעות העבודה.

(קרדיט: ניצוץ הפקות / smadarh21@gmail.com / תמונות: freepik)(קרדיט: ניצוץ הפקות / smadarh21@gmail.com / תמונות: freepik)

מקום ראשון: אפרת מצרפי. השאלה הפשוטה, "מה תרוויח?" זועקת מהמודעה, בטקסט ובעיצוב, וההמחשה הפשוטה של הכסף הנופל מכיסו של איש העסקים מבהירה בצורה ברורה וחדה: מגזל לא מרוויחים. רק מפסידים.

(קרדיט: אפרת מצרפי)(קרדיט: אפרת מצרפי)

לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות בקמפוס היהודי, פני ל-support@htv.co.il.

 

תודה גם לשאר הגולשים ששלחו מודעות מרהיבות: תודה לאייל סטודיו על המודעה "קימבנת? שילמת!" שבאיור חביב מראה איך מרוויחים רק מהזהירות לממונו של האחר. תודה לעטרה מנחם על המודעה עם הטיפוגרפיה הנקייה והחזקה ל"נקי כפיים". תודה לעדי כהן על המודעה "עצור לפני שתגזול", שבעיצוב פשוט ונקי מעבירה את המסר בצורה ברורה וחזקה. תודה לסמדר על המודעה בה האדם חושב על הכסף שיבוא לידיו בהיתר – כל מילה נוספת מיותרת. תודה לניצוץ הפקות על המודעה על המוצרים ה"שמורים" לאנשים שונים, מודעה נקייה ופשוטה אשר מעבירה את המסר בצורה נעימה לעין. תודה למוריה חממי על המודעה "גזל מקטרג בראש", עם העיצוב הברור והמסר המדויק. תודה לחיים חלפון, על המודעה שמראה בעיצוב נאה שאם ה-1 אינו שלך, אז 1000+1 עדיין נשאר 1000. תודה לאודליה מחפוד על המודעה הפשוטה והברורה המזכירה לנו להחזיר את הגזול, כמו גם על המודעה המזכירה כי גם פכים קטנים – נחשבים. תודה לאיתם אברהמי על המודעה המצמידה את תזכורות ההימנעות מגזל לכל פינה ברחוב. תודה לאריאל ארמוזה על המודעה "חייך, מצלמים אותך" המזכירה שוב את המשמעות של כל מעשה גזלה. תודה גם לברכה חזות על המודעה "מדבר גזל תרחק" המזכירה את סוגי הגזל השונים, האסורים כולם.

תודה לכל הגרפיקאים והמעצבים שתרמו מכישרונם. וכעת – לתחרות הבאה:

"בשעה שברא הקב"ה את האדם הראשון, נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן ואמר לו: ראה מעשי, כמה נאים ומשובחים הם, וכל מה שבראתי – בשבילך בראתי. תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם תקלקל – אין מי שיתקן אחריך" (קהלת רבה ז', כ"ח).

אכן, השמירה על הטבע ועל איכות הסביבה איננה רק עניין חברתי וסביבתי, אלא גם עניין יהודי. הקב"ה מבקש מאיתנו לשמור על עולמו, שאותו ברא בשבילנו, ואם לא נשמור עליו – אין מי שיתקן את מה שקלקלנו.

הבה נשתמש במדיה ובכלים הגרפיים כדי להעביר את המסר של חשיבות השמירה על הסביבה.

שלחו אלינו פרסומות ייחודיות ומוצלחות בנושא, וצוות השיפוט של אתר הידברות יחליט על הפרסומת הזוכה. המודעות הטובות ביותר יפורסמו באתר. בנוסף, מעצב/ת המודעה הזוכה יזכה ב-250 ₪ לרכישת סדנאות אינטרנטיות באתר "הקמפוס היהודי".

על המעצבים לציין, יחד עם שליחת המודעה, כי התמונה היא ממקור חינמי, או שנרכשה בתשלום ממאגר תמונות (ולציין גם את שמו של מאגר התמונות). עוד יש לציין במפורש כי המעצב לוקח אחריות על כך שהשימוש בתמונה לא נוגד זכויות יוצרים.

כמו כן, ציינו במפורש, יחד עם שליחת המודעה, האם אתם מעוניינים ששמכם יתפרסם באתר מתחת למודעה ששלחתם, וכן האם לציין בסמוך לשמכם את כתובת המייל שלכם.

כתובת המייל לשליחת המודעות - support@htv.co.il עד ט"ו באב, 16.8.19.

תגיות:פעילות הידברותמודעותגזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה