חיים לאחר המוות

הכוכב האוסטרלי חושף: "בני בן הארבע הוא גלגול נשמה של הנסיכה דיאנה"

התקשורת באוסטרליה סערה לאחרונה כאשר דיוויד קמפבל - אושיית טלוויזיה מפורסמת ואהודה, חשף לקהל צופיו כי בנו בן הארבע לא מפסיק לדבר על חייה של הנסיכה דיאנה, וכי ככל הנראה הוא גלגול נשמה שלה

בתמונה: דיוויד קמפבל עם בנו בילי בתמונה: דיוויד קמפבל עם בנו בילי
אא

התקשורת באוסטרליה סערה כאשר דיוויד קמפבל - אושיית טלוויזיה מפורסמת ואהודה, חשף לקהל צופיו כי בנו בן הארבע לא מפסיק לדבר על חייה של הנסיכה דיאנה, וכי ככל הנראה הוא גלגול נשמה שלה. 

"בילי לא מפסיק לספר על פרטים מהחיים של הנסיכה דיאנה", מספר קמפבל. "יום אחד, כשהוא ראה תמונה של הנסיכה על שער אחד המגזינים הוא מיד אמר לי ולאשתי: 'תראו, הנה אני כשהייתי נסיכה'. הופתענו מאוד, כי בתמונה לפי התמונה לא הייתה שום דרך לדעת שהיא נסיכה".

לבני הזוג קמפבל יש סיבה להיות מופתעים שכן בילי בן הארבע נולד 18 שנה לאחר שהנסיכה דיאנה נהרגה בתאונת דרכים, ואם לא די בכך - קמפבל ואשתו מעולם לא דיברו על הנסיכה, ולא מחזיקים מזכרות או תמונות שלה בבית. לדבריהם, בשנה האחרונה בילי לא הפסיק לדבר על שני 'הבנים שלו' - וויליאם והארי.

באחת ההזדמנויות שאלו אותו הוריו מי עוד היה במשפחה שלו כשהיה נסיכה, ובילי אמר בלי להתבלבל: 'יש לי אחים ואחיות, והיה לי גם אח שקוראים לו ג'ון'. כשבדקו את המידע ברשת, הבינו כי כל המידע שמסר להם בנם - נכון, אך הייתה זו מבוכה גדולה עבורם, שכן מעטים ידעו על אחיה הגדול של הנסיכה דיאנה, שמת שנה לפני שנולדה. 

"היינו המומים. לא הבנו איך ילד בן ארבע יכול לדעת פרט כזה", מספרים ההורים. 

מה פשר המושג גלגול נשמות, וכיצד יודע אדם את גלגולו? צפו בהרצאתו המרתקת של הרב יצחק בצרי, וגלו:

 

תגיות:גלגוליםהנסיכה דיאנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה