חדשות בארץ

מצמרר: האם שבנה נשכח ברכב - פרסמה על כך אזהרה בווטסאפ, להורים אחרים

יממה אחרי שתינוקה נשכח ברכב המשפחתי ונפטר מפצעיו - נחשף כי אם המשפחה ממודיעין עילית - מנהלת של גן ילדים במקצועה, פרסמה אזהרה על כך בקבוצת וואטסאפ של ההורים בגן: "המתנדב שיציל את המצב יכול להיות ממש מעבר לפינה", כתבה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

יממה אחרי שתינוקה נשכח ברכב המשפחתי ונפטר מפצעיו - נחשף כי אם המשפחה ממודיעין עילית - מנהלת של גן ילדים במקצועה, פרסמה אזהרה על כך בקבוצת וואטסאפ של ההורים בגן. 

על פי הדיווח באתר 'וואלה' - בהודעתה הזהירה האם מפני תופעת שכחת ילדים ברכב, ועודדה את ההורים להזעיק את ארגון ידידים וכוחות ההצלה, במקרה חירום. "כולם מדברים על עומס החום הצפוי היום", כתבה והוסיפה: "יצאתם מהרכב? תסתכלו סביב, שחלילה לא נשכח ילד באחד הרכבים. במקרה חירום הזעיקו את כוחות ההצלה ואת ידידים. יש מעל 15,500 מתנדבים ברחבי הארץ. המתנדב שיציל את המצב יכול להיות ממש מעבר לפינה".

כזכור, המקרה העצוב אירע אתמול (ב') בשעות הבוקר, כאשר האם שכחה את בנה ברכב הנעול בשיא החום, ונזכרה בכך רק כאשר מכשיר הטלפון שלה התריע כי היא צריכה להוציא את הפעוט מהמשפחתון. רק אז נזכרה שכלל לא הוציאה אותו מהרכב. 

מי שגילה את הפעוט באוטו הוא עובר אורח שהזדרז להתקשר למוקד מד"א, וסיפר כי התינוק נראה מעולף ומחוסר הכרה. עובר האורח הלחוץ ביקש מהמוקדן לשלוח אמבולנס וכך אמנם היה, אך בד בבד התעקש המוקדן לתת לו הוראות החייאה - למקרה שמדובר בסכנת נפשות. רק כשהגיעו למקום הפרמדיקים, התברר כי זה כבר מאוחר מדי - ולמרות מאמצי ההחייאה שנעשו בו, נאלצו הרופאים בבית החולים אסף הרופא לקבוע את מותו. 

תגיות:עצובנשכחרכבתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה