חדשות בארץ

נתניהו על ליברמן: "בלה בלה, אפס מעשה"

בתגובה לטענתו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי בתקופת כהונתו כשר ביטחון הגיש תוכניות לחיסולו של בכיר חמאס איסמאעיל הנייה, וכי מי שמנע את מימושן הוא נתניהו, אמר ראש הממשלה בכנס פעילים: "מילה שם זו מילה – בלה בלה. אפס מעשה"

נתניהו וליברמן בימים מחויכים, מאי 2016 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו וליברמן בימים מחויכים, מאי 2016 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו החריף אמש (שני) את הטון במאבק שהוא מנהל עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על הקול הרוסי. מיכאל שמש חשף בכאן רשת ב' הקלטה של דברים שאמר נתניהו בכנס פעילים, בהם לעג לליברמן על רקע סיסמתו המפורסמת כי אצלו "מילה זו מילה".

"מילה שם זו מילה – בלה בלה. אפס מעשה", אמר נתניהו. "'אני אחסל את הנייה תוך 48 שעות' – איפה זה היה? מי שמע את זה בכלל? היינו שם, אל תספר לנו סיפורים. 'בלי נאמנות אין אזרחות' – איפה זה? מלים, בלה בלה".

ליברמן, שהגיע אתמול לאשקלון וערך מסיבת עיתונאים בצומת הכניסה לעיר, התייחס להתבטאותו הזכורה ממאי 2016 – בטרם נכנס לתפקידו כשר ביטחון בממשלת נתניהו – בה הבטיח לחסל את איסמעאיל הנייה, אז בכיר חמאס ברצועה וכיום מנהיג ארגון הטרור. ליברמן טען בדבריו כי נתניהו הוא שמנע את חיסולו של הנייה: "אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה, ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית, היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט. כל מה שאנחנו עושים – במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. יותר מפעם אחת הבאתי בקשה, תוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה היה נתניהו".

מאז החליטה הכנסת ה- 21 בסוף חודש מאי על התפזרותה – לאחר שליברמן מנע מנתניהו את האפשרות להקים ממשלה – פועל הליכוד לחזק את מעמדו בקרב מגזר העולים יוצאי חבר העמים ולפגוע בכך במאגר האלקטורלי של ישראל ביתנו. ביום ראשון שעבר פורסם כי חבר הכנסת לשעבר, רוברט אילטוב, ששימש כיו"ר סיעת ישראל ביתנו בכנסת ה- 20, ערק לליכוד וישמש כיועץ לקמפיין המפלגה עבור קהל היעד של יוצאי חבר העמים. יום לאחר מכן נפגש נתניהו עם 25 פעילים לשעבר של ישראל ביתנו, שהצטרפו למטה השטח הרוסי של קמפיין הליכוד. בדבריו במפגש, הבטיח נתניהו לפעול למימוש צרכיו של ציבור העולים בתחומי הפנסיה והדיור הציבורי, וטען כי ליברמן לא עשה דבר בנידון. "הוא רק ידע לתת ססמאות". ליברמן מצדו הגיב באמירה כי החיזור של נתניהו אחרי הקול הרוסי הוא "פתטי". בראיון לחדשות 12 אמר יו"ר ישראל ביתנו: ""אני לא מודאג, הוא לא לוקח מאיתנו אפילו קול אחד".

תגיות:אביגדור ליברמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה