חדשות בארץ

"הגשתי תכנית לחיסול הנייה, נתניהו מנע"

הקרב על הרוסי נמשך, והערב הגיע יו"ר ישראל ביתנו לאשקלון, בה ביקר נתניהו לאחרונה, וטען כי הבטחותיו הרבות של האחרון הם "זלזול באינטליגנציה ובתרמית. כנראה נתניהו חושב שאפשר לרמות את כולם כל הזמן"

נתניהו וליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)נתניהו וליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס הערב (שני) להבטחתו הנודעת לחסל את מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, בתוך 48 מהרגע שיתמנה לשר הביטחון. "אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד", אמר בביקורו באשקלון, "אני הגשתי תכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית היה נתניהו – בכל ישיבת קבינט", טען ליברמן.

ליברמן המשיך במתקפתו החריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי "כל מה שאנחנו עושים - במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה היה נתניהו".

לפני כשבועיים ערך נתניהו ביקור באשקלון והבטיח שורה של הטבות לתושבי אשקלון בכלל, ולאוכלוסיית עולי רוסיה בעיר בפרט. במחווה לביקור זה, יו"ר ישראל ביתנו תקף את ניסיונות הליכוד לגייס את הקול הרוסי לשורותיו, ואמר כי "פתאום, חודשיים לפני בחירות, הוא נזכר על קיומם של עולים מחבר העמים והבטיח להם גם דיור וגם פנסיה. מדובר בזלזול באינטליגנציה ובתרמית. כנראה נתניהו חושב שאפשר לרמות את כולם כל הזמן".

יו"ר ישראל ביתנו הוסיף ותקף כי הוא "לא מבין למה הטבות של תושבי עוטף עזה לא חלות על תושבי אשקלון. שדרות ואשקלון נמצאות בחזית מול ארגון החמאס. לכן, אנחנו גם כשנגיע לממשלה הבאה, אנחנו נדרוש להכיל את כל ההטבות של עוטף עזה גם על העיר אשקלון".

בביקורו אז באשקלון, ראש הממשלה חנך פרויקט של מאות יחידות דיור מוגן לציבור העולים ולניצולי שואה. בעקיצה לליברמן, שמפלגתו איישה את תיק הקליטה במשך שנים רבות, אמר נתניהו כי "במשך שנים, ביחס לעולים מברית המועצות, הייתה מדיניות של הרבה דיבורים ואפס מעשים. שינינו את זה".

"מה שאתם רואים זו מהפכה בדיור הציבורי - זה אלפי יחידות דיור, כרגע אלף, עוד מעט 3,000 יחידות חדישות, בניינים חדישים עם כל השירותים הנדרשים", אמר נתניהו, וציין כי "הרוב המכריע של מי שיאכלס את זה אלה עולים חדשים. יהיו כמובן גם ניצולי שואה. במקום לדבר על הפתרונות - הבאנו את הפתרונות. אנחנו עושים ונעשה עוד הרבה יותר למען העולים".

תגיות:אביגדור ליברמןאיסמאעיל הנייהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה