חדשות בארץ

למרות הקריאות לפרישה: "מתכוון לרוץ עד הסוף"

יו"ר העבודה קרא ליו"ר ישראל דמוקרטית לפרוש מהקרב על קולו של הבוחר: "לדעתי הוא צריך לשקול את דרכו כדי שיהיה סיכוי להחליף את נתניהו". ראש הממשלה לשעבר מיהר להבהיר: "אם זה לא יקרה, נישאר במרכז הבמה עד הסוף"

ברק (צילום: גילי יערי, פלאש 90)ברק (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

יממה לאחר הבהרתו של יו"ר העבודה, עמיר פרץ, כי הוא לא שוקל לחבור למרצ או לישראל דמוקרטית של אהוד ברק, הדעות במפלגת העבודה באשר להתנהלות פרץ חלוקה, ואתמול (ראשון) רמזה ח"כ שפיר (העבודה) כי במידה ולא ייעשה איחוד כזה היא תפרוש מהמפלגה.

בריאיון שהעניק היום לחדשות 12 הסביר פרץ את מהלכו לחבור ליו"ר גשר אורלי לוי-אבקסיס, ובכך למנוע חבירה למפלגות השמאל, בכך שהוא מתכוון למשוך מצביעי ימין שהצביעו למשה כחלון ולאורלי לוי-אבקסיס, וכעת, לטענתו, יפנו אליו. באשר לחבירה לראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, פרץ, לא רק שפסל חבירה אליו, אלא אף תקף אותו בחריפות וקרא לראשון לפרוש מהזירה הפוליטית: "אהוד ברק החליט שהוא מצטרך לזירה הפוליטית העכשווית וציפה לתגובה ציבורית הרבה יותר אוהדת וזה לא קרה", אמר יו"ר העבודה, והוסיף כי "לפי דעתי הוא צריך לשקול את דרכו בצורה אחראית כדי שבאמת יהיה סיכוי להחליף את נתניהו ואת ממשלתו".

תגובתו של ראש הממשלה לשעבר לא איחרה לבוא ובדברים שאמר בשידור חי בחשבון הפייסבוק שלו הצהיר כי "נפעל בכל כוחנו למען איחוד וארוץ עד הסוף". לדבריו, "אני מאמין גדול באיחוד צריכים להתאחד אנחנו בסוף נלחמים מול משטר נתניהו והדרך היחידה שאפשר לעשות זאת זה להתאחד".

"מה שמפריד אותנו זה זוטות לעומת מה שמאחד אותנו", המשיך יו"ר ישראל דמוקרטית, "זה צו 8 עבורנו. נפעל בכל כוחנו למען איחוד. אם זה לא יקרה אנחנו נישאר במרכז הבמה עד הסוף. ניתן להתאחד וניתן להחליף את משטר נתניהו".

מוקדם יותר היום כתב ברק בחשבון הטוויטר שלו כי "זה הזמן לפעול. הניצחון בבחירות הוא לא הדבר הכי חשוב. הוא הדבר היחיד שחשוב. תפקידנו - לעשות מה שצריך, כל מה שצריך, בשביל לנצח. השיקולים האישיים - לא רלוונטיים. אם זה מה שיוביל לאיחוד גדול במחנה הדמוקרטי - אין לי בעיה להיות במקום ה-10. זו לא העת להיפרד. זו העת להתאחד".

בסקר שפורסם אמש בחדשות 12 עלה כי מפלגת העבודה, לאחר חבירתה ליו"ר גשר, מתחזקת רק במנדט וגורפת 7 מנדטים – לא ממחנה הימין, כמו שטען פרץ קודם הסקר, אלא דווקא על חשבון כחול לבן שיורדת במנדט אחד ל-29.

תגיות:אהוד ברקעמיר פרץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה